حق شناس به افزایش ۶۰ درصدی بودجه عمرانی گلستان اشاره کرد و گفت: از نظر بودجه عمرانی گلستان در رتبه پانزدهم استان های کشور قرار دارد.

گلستان از نظر بودجه عمرانی در رتبه پانزدهم استان های کشور

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» صبح امروز (پنجشنبه 13 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته اعتبارات عمرانی استان گلستان یک هزار و 200 میلیارد تومان در نظر گرفته شده بود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: امسال این اعتبارات به یک هزار و 967 میلیارد تومان رسیده است  و  این مهم بیانگر افزایش حدود 60 درصدی بودجه عمرانی استان است.

 

حق شناس بیان کرد: از نظر میزان بودجه عمرانی اختصاص یافته به استان در بین استان های کشور رتبه 15 را داریم ولی نسبت به سرانه رتبه بهتری در بین استان های کشور داریم.

 

وی افزود: در قانون بودجه سال 1400 ساخت بیمارستان جایگزین کودکان طالقانی، افزایش تخت بیمارستان رامیان، ساخت بیمارستان 400 تختخوابی گنبدکاووس و عملیات اجرایی ساخت سد شصتکلاله مهمترین پروژه هایی بود که در لایجه بودجه و قانون در استان گلستان دیده شده است.

 

این مقام مسئول متذکر شد: انتظار داریم برخی پروژه‌های نیمه تمام پیش بینی شده مثل زهکشی، راه و مدرسه و موضوعات مختلف با این مبالغی که پیش بینی شده به اتمام برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار