صبح امروز مراسمی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)، ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد در نمازخانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، برگزار شد.


نهضت امام خمینی (ره) راه را نشان داد و ما را به خداوند نزدیک تر کرد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، شهادت امام جعفر صادق(ع) و قیام خونین 15 خرداد با حضور مدیر کل و کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در صبح امروز پنج شنبه 13 خرداد ماه آن اداره کل برگزار شد.

در ابتدای مراسم «سید رمضانعلی امیرلطیفی» مداح اهل بیت و از کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، در سوگ امام جعفر صادق(ع) و به یاد امام خمینی(ره) مداحی کرد.

سپس مهمان ویژه برنامه «محمد صادق روشنی» و از جانبازان شیمیایی دفاع مقدس که به عنوان سخنران در این مراسم حاضر شده بود؛ ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع)، ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خرداد، گفـت: امام خمینی (ره) توجه خاصی به خداوند داشت و وجود پربرکتش پر از عزت و شرف بود و بعد از سال ها همچنان اساره ای از ایمان و عزتش برای ما به یادگار مانده است.

وی ضمن اشاره به فرازهایی از سیره ی عملی امام خمینی (ره)  و ذکر خاطره ای از سردار سلیمانی و برخی از شهدای ایران اسلامی، افزود: نهضت امام خمینی راه را نشان داد و ما را به خداوند نزدیک تر کرد و سردار سلیمانی پیرو مکتب امام خمینی (ره) بود و  پرچم دار امام حسین (ع) شد.

روشنی لباس خدمت کارکنان به مردم را مهم برشمرد و ادامه داد: صادقانه و خداباورانه خدمت کردن به دیگران عبادت است و این لباس باید مزین به عزت و شرف باشد و همواره می بایست چشم دلمان بیدار باشد.

در پایان مراسم به رسم تکریم و ارج نهادن به مقام جانبار ایران اسلامی، هدیه ای فرهنگی از سوی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان تقدیم جانباز معزز «محمد صادق روشنی» شد.

یادآوری می شود این مراسم به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) و شورای امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگراز شد.

 
 
 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار