مهمترین اخبار مربوط به انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری بخوانید.


از رقابت ۸۲۷ نامزد انتخابات شورا در کلاله تا شعار‌های عجیب انتخاباتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،   ۱۳ روز تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خردادماه باقی مانده و با نزدیک شدن به آغاز زمان قانونی تبلیغات تحرکات نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر و روستا در فضای واقعی و مجازی بیشتر می‌شود.

۸۲۷ نامزد انتخابات شورا‌های شهر و روستای کلاله با هم رقابت می‌کنند

 

تودرواری فرمانداری کلاله گفت: از مجموع ۱۰۷ داوطلبی که برای عضویت در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی ۲ شهر کلاله و فراغی نام نویسی کردند تاکنون صلاحیت ۸۶ نفر تایید شده است.

او افزود: در حوزه انتخابات شورا‌های روستایی کلاله نیز ۵۴۶ نفر در بخش مرکزی و ۲۶۳ نفر در بخش پیشکمر به عنوان داوطلب نام نویسی کردند که تاکنون صلاحیت ۷۴۱ نفر از آنان تایید شده است.

رقابت ۸۰۱ نامزد انتخابات شورا‌های شهر‌ها و روستا‌های مراوه تپه

 

ضمیر فرماندار مراوه تپه درخصوص داوطلبان تایید صلاحیت شده برای ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در مراوه‌تپه گفت: از مجموع ۵۰ داوطلب ثبت نامی برای عضویت در شورای ۲ شهر مراوه‌تپه و گلیداغ این شهرستان یک نفر انصراف داده، صلاحیت ۱۰ نفر رد شد و هم‌اکنون ۳۹ نفر باهم رقابت خواهند داشت.

ضمیر افزود: از مجموع ۷۷۹ نفر داوطلب ثبت نامی برای عضویت در شورای اسلامی روستا‌های این شهرستان، ۲ نفر انصراف داده، صلاحیت ۱۵ نفر رد شد و داوطلبان باقی مانده برای عضویت در شورای ۱۰۸ روستا با هم رقابت خواهند داشت.

 

شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های شهر‌ها و روستا‌ها

یکی از نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر گرگان وعده داده در صورت انتخاب شدن تمام کارگران قراردادی شهرداری را استخدام رسمی کند و نامزدی دیگری وعده داده حقوق کارگران شهرداری را ۳ برابر می‌کند.

 

از واتس آپ تا اینستاگرام همه در خدمت انتخابات شورا‌ها

تنور تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در گلستان هر روز داغ‌تر از روز قبل می‌شود و در این بین شبکه‌های اجتماعی نقش پررنگی در این انتخابات دارند، برخی نامزد‌ها هم به این شبکه‌ها اکتفا نکرده و با خرید سامانه پیامکی شعار‌های تبلیغاتی خود را برای شهروندان پیامک می‌کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار