یشنهادم به دکتر طاهری و روسای ستادهای استانی آیت الله رییسی اینست که بهتر است به ستادنشینی پایان داده و با گروه های دوسه نفره به میان مردم شهر ، محله و روستا بروند و مردم را به این باور برسانند که اگر این بار رای بدهند سرنوشتشان تغییر می کند.

اصولگرایان گلستان به ستادنشینی پایان داده و به میان مردم بروند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، جواد عموزاد ، مسوول کمیته رسانه و فضای مجازی شورای ایتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان گلستان در یادداشتی نوشت: مرحله دوم انتخابات مجلس سال ۹۴ بود که ساعات پایانی رای گیری را به اتفاق فرامرز گلستانی در شهر گرگان چرخی زدیم.

در چندین شعبه رای گیری از جمله مدرسه فدک در بلوار صیاد شیرازی شاهد بودیم که اصلاح طلبان سرشناس شهر همچون رضا بارچیان،  سیاوش بسطامی،  محمد کیقبادی و ... می رفتند افرادی را برای رای دادن به شعبه می آوردند،  برایمان خیلی جالب بود که بارچیان ماشین میلیاردی اش را در گل و لای و دست انداز می انداخت تا پیروز انتخابات باشد.

حدود ساعت ده شب به ستاد دکتر طاهری در ابتدای خیابان ششم بهمن رفتیم ، با موجی از سیاسیون اصولگرا روبرو شده بودیم که نشسته بودند و صحبت می کردند گویی که پیروز انتخابات شده بودند و به قول یک از دوستان مشغول تقسیم پست بودند.

انتخابات تمام شد و نبی هزارجریبی و تربتی نژاد به مجلس رفتند و دکتر طاهری در اوج شایستگی باز ماند ، شاید اگر ساعتهای آخر را اصولگرایان شل نمی گرفتند و برای رای گرفتن از مردم تلاش بیشتری می کردند ، این اتفاق نمی افتاد.

حال و روز این روزهای ستادهای اصولگرایان در انتخابات مهم ریاست جمهوری ۱۴۰۰ نیز بی شباهت با آن دوران نیست و این موضوع با انتقاد خود آیت الله رییسی مواجه شده که "فضای ستادهای ما فضای دولت آینده نیست".

به نطر نگارنده پیروز اول این انتخابات اول باید نظام و رهبری باشد و بعد گزینه اصلح اصولگرایان یعنی ایت الله رییسی ، این پیروزی در گرو مشارکت بیشتر مردم است و این موضوع با ستادنشینی و صادر کردن بی رویه حکم میسر نیست.

ضمن اینکه مناظرات دیروز و رویکرد تهاجمی همتی و مهرعلیزاده نشان داد که فضا می تواند برگردد و از دیروز تا امروز در نظرسنجی ها همتی کمی بالا آمده است.

یشنهادم به دکتر طاهری و روسای ستادهای استانی آیت الله رییسی اینست که قرار بود هر خانه یک ستاد شود ولی الان بیشتر روی بحث حکم دادن متمرکز شده اند که تاثیرات معکوس آن خیلی بیشتر است که  نمونه اش را در مینودشت دیدیم.

بهتر است به ستادنشینی پایان داده و با گروه های دوسه نفره به میان مردم شهر ، محله و روستا بروند و مردم را به این باور برسانند که اگر این بار رای بدهند سرنوشتشان تغییر می کند.

باید به مردم گفته شود که انتخاب شان اشتباه بود ، نه انقلاب شان و افرادی هستند (مانند ایت الله رییسی)که می توانند برای بهبود وضعیت آنها، اشتغال و مهار گرانی تلاش کنند.

ای کاش همه مثل دکتر سعید محمد بودند ، این مرد خدا و جهاد بدون حکم شهر به شهر می رود تا برای ایت الله رییسی تبلیغ کند ، اصولگرایان گلستان بسم الله.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار