در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شوراهای شهرها و روستاهای استان گلستان را مشاهده می‌کنید.


از هشدار دادگستری گلستان به نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا تا شنیده‌های انتخاباتی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته امروز، پنج شنبه ۱۳ خرداد خبر‌های انتخاباتی شوراهای شهر و روستاهای استان گلستان را می‌خوانید.

هشدار دادگستری گلستان به نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزد‌های انتخاباتی شورای شهر و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می‌کنیم.

هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان گفت: وحدت و آرامش اقوام گلستان، پرآوازه است و نامزد‌ها حق ندارند برای کسب رای و تحریک افراد به نفع خودشان، وحدت شکنی کنند.

او افزود: در امنیت و وحدت استان با هیچ کس تعارف نداریم و هر کس با اقدامات خود این آرامش را خدشه دار کند منتظر برخورد قضایی باشد.

هاشمیان با اشاره به افزایش رصد فعالیت‌های تبلیغاتی نامزد‌ها و طرفداران آن‌ها گفت: بخشی از تمرکز اصلی ما رصد فضای مجازی و شناسایی و برخورد با کسانی است که خواسته یا ناخواسته، صدای معاندین و دشمنان این مردم را انعکاس می‌دهند.

او تاکید کرد: تلاش ما ایجاد فضای امن و سالم برای حضور بی دغدغه مردم پای صندوق‌های رای است.

 

شنیده‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا

 

طبق شنیده‌ها در یکی از شهر‌های استان گلستان، یکی از داوطلبان انتخابات که آپارتمان ساز است بدون آنکه گواهی تایید استاندارد آسانسور بگیرد توانسته برای ساختمانش پایان کار بگیرد.

همچنین یکی دیگر از نامزد‌های انتخاباتی شورای شهر برای اینکه بتواند رای بیشتری جمع کند به برخی مردم ناهار و شام می‌دهد.

 

۱۸۰ نفر در انتخابات شوراهای شهرگلستان انتخاب می‌شوند

 

دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: در انتخابات شوراهای شهرهای استان در نهایت ۱۸۰ نفر انتخاب می‌شوند.

کاظمی دبیر ستاد انتخابات استان گلستان گفت: ۱۸۰ نفربرای ۱۸۰ کرسی شوراهای اسلامی شهر و ۳ هزار و ۲۵۴ نفر برای همین تعداد کرسی در شوراهای روستایی انتخاب می شوند.

او ادامه داد: هزار و ۴۳۹ داوطلب برای شورای شهر ثبت نام کرده بودند که از این تعداد هزار و ۱۸۱ نفر فعلا تایید شدند.

کاظمی گفت: ۷ هزار و ۴۷۴ داوطلب نیز برای شورای روستا ثبت نام کرده بودند که از این تعداد ۶ هزار و ۸۵۹ نفر فعلا تایید صلاحیت شدند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار