به مناسبت ارتحال رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) مراسم عصر شعر مرثیه آفتاب با حضور جمعی از مسئولان در روز پنج شنبه 13 خرداد ماه در شهرستان آزادشهر برگزار شد.


عصر شعر مرثیه آفتاب در شهرستان آزادشهر برگزار شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ویژه برنامه  «عصر شعر مرثیه آفتاب» با حضور کوهساری نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام شهابی امام جمعه، ملک حسینی فرماندار، احمد گلچین معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمع دیگری از مسئولان در روز پنج شنبه 13 خرداد ماه در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر برگزار شد.

در ابتدای برنامه طیبه رجنی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر، ضمن خیر مقدم گویی و تسلیت ایام با بیان اینکه شعر یکی از بهترین ابزارها برای انتقال اندیشه های امام خمینی(ره) به نسل‌ جوان و نوجوان است، افزود: شعرا با سرودن شعر و بیان اندیشه های والای امام خمینی(ره) نقش موثری در توسعه و ترویج اندیشه های امام  دارند.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات 28 خرداد ادامه داد: حضور پورشور مردم پای صندوق های رای موجب ناامیدی دشمن و باعث تقویت پایه‌های نظام و استحکام انقلاب خواهد شد

در ادامه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر، گفت: انتخاب اصلح آن است که مدیریت کشور به دست فردی توانمند سپرده شود از این رو همه ما وظیفه حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را داریم از طرفی هم باید افراد را برای مشارکت حداکثری در انتخابات تشویق کنیم.

سپس کوهساری نماینده مردم شریف آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از وظایف مهم ما در عرصه انتخابات حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی طی ۴۲ سال گذشته است.

در ادامه این محفل ادبی، چند تن از شاعران پیشکسوت(محمد ابراهیم شیخ  ویسی، ابوالقاسم قره خانی، مجتبی عباس زاده، مجید علیخانی، سید حسن حسینی تیل آباد، محسن شاکری و هاجر خاندوزی ) اشعاری مرتبط با ویژگی‌ها و خصایل شخصیت والای حضرت امام(ره) قرائت کردند.

در پایان برنامه ضمن تقدیر از برگزیدگان دو جشنواره ی استانی «سلفی با کتاب» و مسابقه عکس موبایلی «بر آستان جانان»، از شاعران شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

یادآور می شود مراسم عصر شعر مرثیه آفتاب همزمان از طریق صفحه اینستاگرام فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آزادشهر به صورت زنده(آنلاین) پخش شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار