رئیس کل دادگستری گلستان :تاکنون درگلستان هیچ پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل نشده است.


معارفه روسای دادگستری گمیشان و کردکوی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز گلستان ،رئیس کل دادگستری استان با اعلام این خبر در جلسه معارفه رئیس  دادگستری گمیشان گفت: تشکیل نشدن پرونده تخلف انتخاباتی در استان نشان ازقانونمداری مردم ومسئولان است.

هادی هاشمیان با اشاره به اتحاددشمنان نظام برای مایوس کردن مردم افزود:با وجود تلاش های دشمنان ،مردم ما باحضور پرشورخود دشمنان را مایوس خواهندکرد.

وی با اشاره به اینکه مردم شهرستان گمیشان در دوره اانتخابات قبل رتبه اول رادرمشارکت انتخاباتی داشتند افزود:امیدواریم مردم گمیشان دراین دوره نیزمشارکت قوی خواهندداشت باشند.

هاشمیان افزود: یکی ازاولویت های قوه قضائیه گسترش نظارت ها دربخش مراکزتولیدی وصنعتی است که تلاش می کنیم باتوجه به شعارسال بتوانیم حداقل چندین کارخانه تعطیل شده به علت مشکلات مدیریتی معیشتی وتحریم ها را ضمن رایزنی بابانک ها ومسئولان به چرخه تولید وارد برگردانیم .

در این  مراسم قنبرزاده بعنوان رئیس دادگستری گمیشان معرفی و از خدمات تازیکی قدردانی شد.

قنبرزاده سابقه حضور چندین ساله در سمت دادستان شهرستان گمیشان رادرکارنامه خوددارد.

امروز همچنین رئیس دادگستری کردکوی معارفه شد.

مدیرکل دادگستری گلستان در این مراسم گفت: ستاد های پیشگیری و رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخاباتی در همه شهرستان های استان تشکیل شده و تبلیغات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا را رصد می کنند.

در این مراسم با حکم رئیس قوه قضائیه، محمد تازیکه بالاجلینی به عنوان رئیس دادگستری کردکوی معرفی و از خدمات حجت الاسلام بازاری تقدیر شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار