فرماندار گرگان:

فرماندار گرگان گفت: لیست نهائی داوطلبانی که اعتراض کرده بودند توسط هیات مرکزی در سامانه قرار گرفته و تا فردا منتشر می شود.

لیست نهائی داوطلبان فردا منتشر می شود/ الکترونیکی برگزار کردن انتخابات در گرگان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی گلستان 24، محمد حمیدی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس گزارش این هیات ، تعداد 177 نفر داوطلب از گرگان، 16 نفر از جلین، 19 نفر از سرخنکلاته و 21 نفر از شهر قرق تائید صلاحیت نهائی شده اند.

وی افزود: ستادهای تبلیغاتی شواری های شهر نیز از روز بیستم خردادماه شروع به کار می کنند.

فرماندار گرگان ادامه داد: طبق دستورالعمل های کرونائی که به ستادهایی نامزدهای شورای شهر داده شده است این ستادها موظفند که در فضای باز با فاصله گذاری اجتماعی 8 متر مربع و خالی ماندن 70 درصد فضا ، مراسم خود را برگزار کنند.

وی افزود: استفاده از ماسک و اجرای پروتکل های اجتماعی به ستادها ابلاغ شده است و چنانچه ستادی از این پروتکل ها سرپیچی کند با آن برخورد می شود.

حمیدی با بیان اینکه 76 نقطه از شهر گرگان برای نصب پوستر نامزدها جایگذاری شده است، اظهار کرد: به همه شهرداری ها دستور داده شده تا مکان هایی مشخصی را برای  نصب پوسترها، بنر و تراکت های نامزدهای جایگذاری شود و ستادها نیز موظفند در جایگذاری و نصب داربست ها دقت کنند چرا که اگر ترافیک و یا حادثه ای برای شهروندان پیش بیاد بی شک هم مقصر شناخته می شوند و هم اینکه باید جوابگو باشند.

فرماندار گرگان با اشاره به اینکه فقط انتخابات شهر گرگان الکترونیکی برگزار می شود، گفت: رای ریزی شهرهای سرخنکلا، قرق و جلین به صورت دستی است و به هیچ عنوان انتخابات الکترونیک ندارند.

حمیدی افزود: شهروندان باید دقت بسیار زیادی در نوشتن صحیح کدها و نام نامزدها داشته باشند بخصوص در حوزه شهرستان گرگان که رای ریزی  به صورت الکترونیک برگزار می شود و چون دستگاه احراز هویت کد را اساس رای گیری قرار می دهد لذا باید دقت بیشتری در روز رای ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: امسال در روز رای ریزی شوراهای شهر علاوه بر عوامل اجرائی، نظارتی بازرسی و امنیتی، ناظر بهداشت نیز برای اجرای صحیح پروتکل های اجتماعی در شعب اخذ رای حاضر خواهد شد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه امسال گرایش سیاسی داوطلبان انتخاباتی بسیار کم بوده است، اظهار کرد: افرادی که امسال به عنوان داوطلب شورای شهر  تبت نام کرده بودند هنگی از تحصیلات بالایی برخوردارند اما گرایش سیاسی خاصی ندارند و همین مساله نشان دهنده این است که این بار ما شاهد انتخاب اعضای شورای شهر جدیدی با نیروهای تحصیل کرده باشیم.

حمیدی گفت: شماره ملی عوامل اجرائی برای تزریق واکسن برای حضور در پای صندوق های رای ارائه شده اما مابقی اجرای این طرح و روز واکسیناسیون مربوط به وزارت کشور است که به انجام برسد.

وی خطاب به شهروندان  تاکید کرد: شهروندان باید برای داشتن انتخاباتی آرام و شفاف باید در پای صندوق های رای حاضر شوند و مطمئن باشند که رای آنها خوانده می شود  و مسئولان نیز باید همراهی لازم را با مردم داشته باشند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار