فرماندار کلاله گفت: از مجموع 107 داوطلب ثبت نام شده در انتخابات شورای اسلامی شهرستان کلاله، تعداد 93 نفر تایید نهایی، 4 نفر انصراف و تعداد 10 نفر رد صلاحیت شدند.

تایید نهایی 93 داوطلب شوراهای اسلامی شهر کلاله و فراغی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما؛ ابراهیمی تودرواری فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان در گفتگویی با بیان این مطلب گفت:از مجموع 107 داوطلب ثبت نام شده در انتخابات شورای اسلامی شهرستان کلاله، تعداد 93 نفر تایید نهایی، 4 نفر انصراف و  تعداد 10 نفر رد صلاحیت  شدند.

فرماندار کلاله بیان داشت: از مجموع داوطلبان تایید شده، تعداد 75 نفر نامزد حضور در انتخابات شهر کلاله و تعداد 18 نفر دیگر نیز نامزد حضور در انتخابات شورای اسلامی شهر فراغی می باشند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد: نامزدهای انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا از تجمعات حضوری پرهیز کرده و در مدت زمان تعیین شده برای تبلیغات، در بستر فضای مجازی به ارائه برنامه ها و دیدگاه های تبلیغاتی خود بپردازند.

فرماندار کلاله همچنین گفت: ستاد امور اجرایی انتخابات شهرستان به صورت مداوم فعالیت نامزدها را تحت نظر داشته و در صورت مشاهده هرگونه تخلف برابر قانون با آن ها برخورد خواهد کرد. 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار