مدیر ارشد پروژه شهربازی گرگان گفت: تاکنون بخش زیادی از خاکبرداری و دیوارکشی‌های شهربازی گرگان انجام شده و همچنین فونداسیون و دستگاه‌های سورتمه و سوله شهربازی سرپوشیده در حال ساخت است و با اتمام این‌ها فاز نخست افتتاح می‌شود.

فاز نخست شهربازی گرگان کی افتتاح می‌شود؟

به گزارش گلستان24؛مقداد صادقیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شهربازی گرگان در زمینی به مساحت ۱۷ هکتار در تپه گردشگری هزار پیچ در حال ساخت است. در حال حاضر ۷ شهربازی بزرگ در کشور داریم و با راه‌اندازی شهربازی گرگان، این تعداد به ۸ می‌رسد.

وی بیان کرد: هتل ۱۲ طبقه شامل چهار طبقه پارکینگ، سه طبقه تجاری، پنج طبقه هتل و رستوران گردون، تم پارک، شهربازی سرپوشیده به مساحت ۶ هزار مترمربع، اقامت گاه جنگلی، دریاچه قایق سواری و ۴۰ دستگاه بازی مختلف از جمله بخش‌های مختلف این شهربازی است.

مدیر ارشد پروژه شهربازی گرگان با اشاره به اینکه پارکینگ ۴۰۰ خودرویی با قابلیت طبقاتی شدن در آینده در این مجموعه دیده شده است، گفت: در این شهربازی سورتمه به طول ۹۲۷ متر دیده شده که هم‌اکنون فونداسیون توسط پیمانکار و دستگاه‌های مورد نیاز نیز توسط شرکت چینی در حال ساخت است.

صادقیان افزود: چرخ‌وفلکی به طول ۸۸ متر در شهربازی گرگان دیده شده که با ساخت آن تبدیل به بزرگ‌ترین چرخ‌وفلک کشور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۴ تیپ دیوار در اطراف این شهربازی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: این پروژه ۵۴۰ هزار تن خاکبرداری نیاز دارد که تاکنون ۴۰۰ هزار تن آن انجام شده است.

صادقیان با اشاره به اینکه زیرساخت‌های شهربازی گرگان توسط قرارگاه خاتم‌الانبیاء در حال ساخت است، گفت: برای ایجاد زیرساخت‌ها و برخی ابنیه‌های این پروژه ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است. تا یک سال دیگر تمامی زیرساخت‌ها این شهربازی به اتمام می‌رسد.

وی بیان کرد: اولویت ما واگذاری یکپارچه ایجاد دستگاه‌های شهربازی به سرمایه‌گذار است. پیش‌بینی می‌شود در مجموع شهربازی با سرمایه‌گذاری ۱۰۰۰ میلیارد تومان ظرف ۲ تا ۳ سال دیگر به اتمام برسد.

مدیر ارشد پروژه شهربازی گرگان با اشاره به اینکه این پروژه در کل ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: فاز نخست شهربازی گرگان با راه‌اندازی سورتمه و شهربازی سرپوشیده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ایسنا

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار