شهردار گرگان گفت: در دو هفته آینده ۲ پروژه شامل شهربازی و بازارموزه با سرمایه‌گذاری ۴۰۰ میلیارد تومان در گرگان کلنگ‌زنی می‌شود.

 شهربازی و بازارموزه گرگان با ۴۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی می‌شود

به گزارش گلستان 24 ؛عبدالرضا دادبود امشب در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های شهرداری گرگان اظهارداشت: در این مراسم 20 پروژه افتتاح و 2 پروژه سرمایه‌گذاری کلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: افتتاح پارک تخصصی پارکور، آبشار صخره‌ای، رونمایی از المان‌ بسکتبال، پارک بازی کودکان و غیره برخی از این پروژه‌ها است که امشب به بهره‌برداری رسید.

شهردار گرگان گفت: در 27 اسفندماه نیز 10 پروژه دیگر در این شهر افتتاح خواهد شد. سایت بالن‎سواری نیز به زودی در زمین‌های بلوار شهید صیادشیرازی تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: در دو هفته آینده نیز دو پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش 400 میلیارد تومان در گرگان کلنگ‌زنی می‌شود.

دادبود گفت: شهربازی مدرن در منطقه گردشگری هزارپیچ با 150 میلیاردتومان حجم سرمایه‌گذاری یکی از این پروژه‌ها است که فاز نخست آن تا 22 بهمن سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: مجتمع گردشگری و تفریحی و بازارموزه الغدیر نیز در محل چهارشنبه بازار کنونی با سرمایه‌گذاری 250 میلیارد تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

شهردار گرگان درباره آبشار صخره‌ای ناهارخوران بیان داشت: این آبشار در ابعاد 23 در 12 و با ارتفاع 15 متر ساخته شده و در آن از سنگ‌های طبیعی استفاده شده است.

انتهای پیام/

 

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار