مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: با همکاری دانشگاه فردوسی مشهد، برنامه‌ایی مدون برای افزایش ماندگاری مسافر در استان گلستان تدوین می‌شود.

میزان ماندگاری مسافران در استان گلستان افزایش می‌یابد

به گزارش گلستان 24، ابراهیم کریمی شامگاه یکشنبه در نخستین نشست هم اندیشی توسعه شهرستان علی‌آبادکتول با اشاره به میزان پایین آمار مسافران اظهار داشت: امضای تفاهم‌نامه با دانشگاه فردوسی مشهد برای تدوین برنامه‌ایی مدون برای ماندگاری مسافر در گلستان، برگزاری بزرگترین نشست مدیران تورهای کشور در خرداد ماه در استان گلستان، برگزاری همایش لیدرهای مطرح کشور در استان و برنامه‌ریزی برای استفاده از ظرفیت صداوسیمای استان‌های مجاور برای معرفی استان گلستان به گردشگران از مهم‌ترین راه‌هایی است که برای افزایش میزان ماندگاری مسافر در استان گلستان اجرا می‌شود.

وی بوم‌گردی را یک عامل توسعه استان گلستان دانست و افزود: آماده‌ایم با افرادی که به دنبال اجرای این طرح هستند به ویژه در دهنه محمدآبادکتول همکاری لازم را انجام دهیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان با اشاره به آغاز ساخت دومین موزه بزرگ روستائی کشور در گلستان، تصریح کرد: ساخت این موزه از 20 خرداد ماه در زمینی به مساحت 700 هکتار در استان گلستان آغاز می‌شود.

وی گفت: آینده‌ایی نویدبخش با اجرای پروژه‌های گردشگری در دست اجرا برای استان گلستان در انتظار است.

کریمی گفت: ثبت جهانی دیوار دفاعی گرگان، ساخت موزه بزرگ باستان‌شناسی در گنبدکاووس، زیباسازی سواحل بنادر ترکمن و گز با حضور سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی و تبدیل جزیره آشوراده به منطقه ویژه گردشگری از مهم‌ترین این طرح‌ها است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان یا اشاره به ثبت آبشار کبودوال به عنوان میراث طبیعی افزود: 250 میلیون تومان اعتبار برای بهسازی این منطقه گردشگری اختصاص یافته که در روزهای آینده عملیات اجرائی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظر

آخرین اخبار