امام جمعه بندرترکمن در گرامیداشت حماسه 9 دی در کردکوی

حجت الاسلام منصوری: هیچ جریان و گروهی نمی تواند حماسه 9 دی را برای خود مصادره کند بلکه نهم دیماه متعلق به ولایت و مردم بابصیرت این سرزمین است.

دشمن در فتنه 88 با تمام قوا در برابر بصیرت مردم شکست خورد

به گزارش گلستان 24، حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان بندرترکمن در پنجمین سالگرد حماسه بزرگ 9 دی در جمع مردم شهرستان کردکوی با بیان این نکته که انقلاب ما بر سه محور امام، دین و مردم استوار بود، گفت: در سال 57 این سه ضلع در کنار هم قرار گرفتند تا انقلاب به پیروزی رسید و تا به امروز پس از گذشت 35 سال این سه ضلع در کنار هم بودند و به موفقیت های زیادی رسیدند.

منصوری افزود: باید یادآور شوم که کسی نمی تواند این سه محور اساسی را از هم جدا و خدشه ای بر انقلاب و ولایت فقیه وارد کند.

دشمن در فتنه 88 با تمام قوا وارد شد اما در مقابل بصیرت مردم شکست خورد

امام جمعه شهرستان بندرترکمن با اشاره فتنه 88 اظهار داشت: دشمن در فتنه 88 با تمام قوا وارد شد اما بخاطر بصیرتی که مردم ایران اسلامی داشتند موفق به پیروزی نشد و ضربه مهلکی به بدنه استکبارجهانی خصوصا آمریکا و اسرائیل وارد شد.

وی ادامه داد: بعضی ها بخاطر چیزهایی که دارند از دست می دهند دست به هر کاری می زنند تا آن را از دست ندهند غافل از اینکه در کنار آن، همه چیز خود را از دست می دهند لذا فتنه گران در سال 88 از همین دسته افراد بودند.

عده ای در انتخابات 88 به تیزبینی و هشدارهای رهبر انقلاب توجه نکردند

این عالم فرهیخته با اشاره بیانات مقام معظم رهبری گفت: رهبرانقلاب در فروردین ماه سال 88 خطاب به کاندیدای ریاست جمهوری فرمودند دشمن از همین امروز در پی القای تقلب به شما هستند اما متأسفانه عده ای به تیزبینی و هشدارهای با بصیرت رهبری توجه نکردند و گول دشمنان این سرزمین اسلامی را خوردند و دست به اقدامات اهانت باری زدند.

حجت الاسلام منصوری افزود: عده ای در سال 88 خواهان این بودند که ابطال انتخابات صورت گیرد و در کنار این ابطال انتخابات و رسیدگی مجدد به آراء نمایندگان سازمان ملل هم حضور داشته باشند؛ اما باید بگویم این افراد در بی بصیرتی و غفلت کامل بسر می بردند و با این خواسته های ناپسندشان ننگ بزرگی را برای خود ثبت کردند و این ننگ تا ابد در یاد مردم این سرزمین خواهد ماند.

حماسه 9 دی متعلق به هیچ جریان و گروهی نیست بلکه متعلق به ولایت و مردم بابصیرت است

وی با اشاره به این نکته که بصیرت مردم ما طی این چهار سال بسیار زیاد شده است، گفت: حواسمان باشد بحث انقلاب، امام و رهبری و خون مطهر شهدا قابل مقایسه با هیچ چیزی نخواهد بود.

امام جمعه بندرترکمن نهم دیماه را متعلق به هیچ جریان و گروهی ندانست و خاطرنشان ساخت: هیچ جریان و گروهی نمی تواند حماسه 9 دی را برای خود مصادره کند بلکه نهم دیماه متعلق به ولایت و مردم بابصیرت این سرزمین است.

قصه اصولگرا و اصلاح طلب یک بازی بیش نیست بلکه ما تابع ولایت مطلقه فقیه هستیم

وی افزود: قصه اصولگرا و اصلاح طلب یک بازی بیش نیست بلکه ما تابع ولایت مطلقه فقیه هستیم.

حجت الاسلام منصوری ادامه داد: مقیاس ما ولایت و رهبری است اگر سکنات و شخصیات ما به ولایت و رهبری شبیه بود می توانیم بگوییم ولایی هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار