رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان گفت: تلاش ستاد در گام اول، تلاش برای مشارکت حداکثری بوده و در ادامه انتخاب فرد اصلح ملاک است‌.

تلاش برای مشارکت حداکثری درانتخابات/ «جلیلی» به گلستان سفر می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد اسدالله پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از تاریخ ۱۵ خرداد، ستاد مرکزی آقای جلیلی در گلستان در گرگان (بلوار رسالت، روبروی درب گلزار شهدای امامزاده عبدالله) افتتاح شد و در شهرستان‌های گنبدکاووس و مراوه تپه هم طی روزهای گذشته افتتاح شده و به زودی این دفاتر در سایر شهرستان‌ها بازگشایی خواهند شد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان افزود: ستادها فعالیت‌های خود را شروع کرده و روسا مشخص شده‌اند.

وی افزود: در حال نیازسنجی و ظرفیت سنجی برای بررسی سفر آقای جلیلی به گلستان هستیم و پیش‌بینی می‌شود در روز دوشنبه یا سه‌شنبه هفته پیش رو، ایشان به استان گلستان سفر کنند.

اسدالله پور بیان کرد: پیش بینی می‌شود، تجمع سفر آقای جلیلی در شرق گلستان باشد اما اگر ظرفیت در غرب هم وجود داشت، حتماً اطلاع رسانی خواهد شد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان اضافه کرد: آقای جلیلی می‌تواند ظرفیت بالفعل آن‌چنانی برای منطقه ایجاد کرده و دسترسی بین‌المللی فراهم کند و زحمات وی را در قالب دولت سایه که سبب رشد منطقه خواهد شد، ببینیم.

اسدالله پور گفت: در دیدارهای قبل از ثبت نام قبل از اینکه تبلیغات کاندیداهای مورد نظر خود را انجام دهیم تمام توان خود را جهت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گذاشته‌ایم و در بسیاری از مواقع به جای اینکه اسم کاندیدهای خود را بیاوریم سعی کردیم شعور مردم را به غلیان بیندازیم و از جایگاه والای ایرانی استفاده کرده تا مردم بدانند سرنوشت آنها به رای آنها بستگی دارد.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان عنوان کرد: مردم در سال‌های گذشته شرایط سختی را گذرانده و از لحاظ معیشتی تحت فشار هستند و گاهی سخنانی از آنها شنیده می‌شود که دل آدمی را به درد می‌آورد.

وی بیان کرد: در کنار نشست‌هایی که گذاشته‌ایم گروه‌های انفورماتیک و رسانه‌ای ستاد، در فضای کلی انتخابات وقت گذاشته و ابتدا برای پرشور شدن انتخابات فعالیت کرده و سپس در مورد انتخاب کاندیداهای اصلح تلاش می‌کنند.

اسدالله پور گفت: آقای جلیلی فقط تلاش خود را بابت اداره کشور نخواهند گذاشت بلکه تلاش ایشان جهت جهش ایران اسلامی است تا ایران در سال‌های آینده به جایگاه واقعی خود در سطح بین‌المللی برسد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار