تازه‌ترین خبر‌ها از انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری مشاهده کنید.


از رقابت ۶۵۸ نامزد انتخابات شورا‌های شهر و روستا در علی آبادکتول تا ستاد انتخاباتی داوطلب رد صلاحیت شده

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  در بسته امروز، شنبه ۲۲ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را می‌خوانید.

رقابت ۶۵۸ نامزد انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در علی آبادکتول

جمالی فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان علی آباد کتول گفت: تعداد کل نامزد‌های انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در شهرستان علی آبادکتول ۶۵۸ نفر هستند.

او ادامه داد: از این تعداد ۸۸ نفر در انتخابات شورا‌های شهر، علی آبادکتول ۴۲ نفر، فاضل آباد ۲۸ نفر، سنگدوین ۱۱ نفر، مزرعه کتول ۷ نفر) برای ۲۲ کرسی شورا، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

اسامی نامزد‌های انتخابات شورا‌های شهر شهرستان آزادشهر منتشر شد

حمیدرضا ملک حسینی فرماندار و رییس ستاد انتخابات شهرستان آزادشهر گفت: این آگهی در راستای اجرای ماده ۵۴ قانون انتخابات و ماده ۵۶ آیین نامه اجرایی، برای حوزه انتخابیه شهر‌های آزادشهر، نگین شهر و نوده خاندوز صادر شده و اسامی نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر‌های آزادشهر، نگین شهر و نوده خاندوز است.

او ادامه داد: مجموع نامزد‌های انتخابات در سه شهر یاد شده ۱۲۵ نفر هستند که ۸۶ نفر آن‌ها از شهر آزادشهر، ۲۸ نفر از شهر نگین شهر و ۱۱ نفر نیز از شهر نوده خاندوز هستند.

تایید صلاحیت ۵۲ نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در گالیکش

احمد تجری مفرد فرماندارشهرستان گالیکش گفت: مجموع نامزد‌های تایید صلاحیت شده انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامى شهر‌های گالیکش و صادق‌آباد ۵۲ نفر است.

او افزود: ۲۹ نفر از افراد تایید صلاحیت شده مربوط به شهر گالیکش و ۲۳ نفر مربوط به شهر صادق آباد هستند.

تشکیل ستاد انتخاباتی برای داوطلب رد صلاحیت شده

یکی از داوطلبان رد صلاحیت شده در انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان با وجود احراز نشدن صلاحیتش برای شرکت در انتخابات اقدام به برپایی ستاد انتخاباتی کرده تا از ائتلاف نامزد‌های مورد نظرش حمایت کند.

این فرد هفته قبل نیز اولین مراسم خود را برای حمایت از فهرست نامزدهای مورد نظرش برگزار کرد که به گواه تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی با استقبال سرد و صندلی های خالی مواجه شد! 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار