دبیرستاد انتخابات استان گلستان خبر داد

کاظمی گفت: یک هزار و ۲۱۵ داوطلب شور ای اسلامی شهر در استان گلستان برای ۱۸۰ کرسی شورای شهر با یکدیگر به رقابت می پردازند.

رقابت۱۲۱۵ داوطلب برای ۱۸۰ کرسی شورای شهر در گلستان/ پایان بررسی صلاحیت ها در شورای عالی نظارت

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، سیدمحسن کاظمی صبح امروز (دو شنبه 17 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  زمان بررسی صلاحیت های در هیئت عالی نظارت به پایان رسیده است و  از مجموعه 158 نفری که صلاحیت آنها احراز نشده بود 34 نفر توانستند صلاحیت خود را در هیئت عالی نظارت تائید کنند.

 

دبیرستاد انتخابات استان گلستان  ادامه داد: براین اساس یک هزار و 215 داوطلب شور ای اسلامی شهر در استان گلستان داریم که در  28 خرداد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

 

کاظمی یادآور شد: همچنین هفت هزار و 474 نفر نیز داوطلب شورای اسلامی روستاهای استان گلستان شدند که از این میزان هفت هزار و 47 نفر صلاحیت آنها تائید شده سات.

 

وی گفت: براساس مصوبات ستاد کرونا تجمع در محیط بسته و سرپوشیده ممنوع است و اگر بنا است در محیط باز تبلیغات داشته باشند باید از مراکز ذی ربط مجوزات لازم را در نظر بگیرند.

 

 

دبیرستاد انتخابات استان گلستان  ابراز داشت: مردم استان گلستان در انتخابات از مجموعه داوطلبان 180 نفر را برای شوراهای اسلامی 34 شهر استا و سه هزار و 431 نفر را برای شورای اسلامی 937 روستای گلستان انتخاب می کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار