روسای ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری در گلستان بر لزوم حضور حداکثری در انتخابات تأکید کرده و از مردم خواستند برای مشارکت در سرنوشت خود پای صندوق های رأی بیایند.

تحول در گلستان با مشارکت حداکثری/خلق حماسه مطالبه فراجناحی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ چند روزی تا برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فرصت باقی مانده و در این روزها بازار تبلیغات و بیان برنامه‌های نامزدها داغ داغ است.

اکثر نامزدها در استان‌ها ستادهای خود را راه اندازی کرده و سعی می‌کنند تا مردم را با برنامه‌های خود آشنا کنند.

در گلستان هم فعالیت ستادها آغاز شده و و طرفداران هر حزب و گروهی سعی دارند تا رأی دیگران را برای انتخاب نامزد مورد نظر جلب کنند.

البته در کنار انتخاب فرد اصلح، حضور و مشارکت حداکثری بسیار حائز اهمیت است. لذا رؤسای ستادهای انتخاباتی نامزدها در گلستان علاوه بر ذکر برنامه‌های ستاد، به مقوله مشارکت حداکثری توجه کرده و در سخنان خود بیان کردند که اگر قرار است تغییری در سرنوشت مردم ایجاد شود باید حضور حداکثری اتفاق بیفتد.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گلستان در خصوص برنامه‌های رئیسی در استان به خبرنگار مهر گفت: اولویت برنامه‌های رئیسی متناظر با اولویت‌های جامعه است؛ اگر به مردم مراجعه کنیم آنها از مسائلی از قبیل معیشت، تورم، بیکاری، مسکن، ازدواج و غیره سخن خواهند گفت بنابراین به تناسب همین مسائل، آیت الله رئیسی دولت آینده را بنا خواهد کرد و رفع این مشکلات و رسیدگی به این نیازها در اولویت دولت وی خواهد بود.

سید علی طاهری تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین چالش‌ها در بدنه دولت فعلی گسترده شدن فساد اقتصادی و اداری است؛ به نوعی که مردم هنگامی که به دستگاهی مراجعه می‌کنند عموماً با نارضایتی خارج می‌شوند.

وی گفت: استفاده از افراد سالم و توانمند از جناح‌های مختلف از برنامه‌های رئیسی است.

طاهری همچنین در خصوص ضرورت مشارکت حداکثری بیان کرد: اولین ضرورت انتخابات، حضور حداکثری است، مردم اگر از اوضاع فعلی ناراضی هستند تنها راه تغییر آن آمدن پای صندوق‌ها برای رأی دادن به کسی است که بتواند این شرایط را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: با انتخاب فردی که بتواند روال موجود را تغییر دهد، خون تازه ای در بدنه اجرایی کشور جاری خواهد شد.

همه برای مشارکت حداکثری تلاش کنند

رئیس ستاد انتخاباتی همتی در گلستان هم در خصوص برنامه‌های ستاد و لزوم مشارکت حداکثری به خبرنگار مهر گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مقوله بسیار مهم و سرنوشت ساز کشور است.

مردم باید از فرصت‌هایی که در اختیارشان است استفاده کرده و این حق را به صورت عملی در ۲۸ خرداد پای صندوق‌های رأی نشان دهند حسین احمدی افزود: اگر اعتقاد داریم رأی مردم زینت حکومت نیست و به فرموده امام راحل میزان رأی ملت است همه وظیفه داریم از حقوق فردی، قانونی و ملی خود برای آینده ایران و جوانان ایرانی و سرافرازی ایران استفاده کنیم و این حق را به صورت عملی در ۲۸ خرداد در پای صندوق رأی نشان دهیم.

وی گفت: با این عمل نشان می‌دهیم که قدر موهبت انتخابات را می‌دانیم و از فرصت‌ها و بزنگاه‌هایی که در اختیار مردم قرار گرفته استفاده می‌کنیم؛ حال هر کس با هر دیدگاه سیاسی که می‌خواهد باشد.

احمدی اضافه کرد: طبعاً توقع داریم همه مردم، تمام نخبگان، صاحب نفوذان و دلسوزان ایران با هر عقیده و تفکری که دارند تلاش کنند تا حداکثر مشارکت اتفاق بیفتد و کشور جایگاه اجتماعی جهانی بالایی داشته و رئیس جمهوری با پشتوانه قوی به دنیا معرفی شود.

حضور حداکثری موجب تقویت نظام می‌شود

رئیس ستاد انتخاباتی رضایی در گلستان نیز به خبرنگار مهر گفت: آقای رضایی برای هر استان برنامه خاصی داشته و برای گلستان با توجه به کشاورزی و گردشگر پذیر بودن برنامه‌هایی بر این پایه‌ها در نظر گرفته است.

علی اصغر نقوی با اشاره به اینکه گلستان کریدور ارتباطی با اوراسیا است، گفت: می‌توانیم با ارتباط با کشورهای چین، روسیه و غیره زمینه اشتغال زایی و توسعه و صادرات محصولات را فراهم کنیم.

نقوی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های این نامزد انتخاباتی، استفاده از بانوان در کابینه دولت است که در این زمینه قول داده شده و این امر بسیار ارزشمند است.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری موجب تقویت نظام می‌شود، گفت: ملت ایران در طول ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های خود ایستاده اند و در همه مناسبات حضور فعال و جدی داشتند و حضور حداکثری هم امسال اتفاق می‌افتد.

سرنوشت مردم به رأی آنها بستگی دارد

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در گلستان هم به خبرنگار مهر گفت: آقای جلیلی می‌تواند ظرفیت بالفعل آن‌چنانی برای منطقه ایجاد کرده و دسترسی بین‌المللی فراهم کند و زحمات وی را در قالب دولت سایه که سبب رشد منطقه خواهد شد، ببینیم.

محمد اسدالله پور افزود: همواره قبل از اینکه تبلیغات کاندیداهای مورد نظر خود را انجام دهیم تمام توان خود را برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی گذاشته‌ایم و در بسیاری از مواقع به جای اینکه اسم نامزد خود را بیاوریم سعی کردیم شعور مردم را به غلیان بیندازیم و از جایگاه والای ایرانی استفاده کرده تا مردم بدانند سرنوشت آنها به رأی آنها بستگی دارد.

وی عنوان کرد: مردم در سال‌های گذشته شرایط سختی را گذرانده و از لحاظ معیشتی تحت فشار هستند و گاهی سخنانی از آنها شنیده می‌شود که دل آدمی را به درد می‌آورد.

اسدالله پور بیان کرد: در ابتدا برای پرشور شدن انتخابات فعالیت کرده و سپس در مورد انتخاب نامزد اصلح تلاش می‌کنیم.

مردم با صندوق‌ها قهر نکنند

رئیس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده در گلستان هم در خصوص برنامه‌های این نامزد انتخاباتی به خبرنگار مهر گفت: وضعیت مشارکت خوب و زیبنده نیست ولی از همه ابزارها و امکاناتی که مردم را قانع کرده تا پای صندوق‌های رأی بیایند، استفاده می‌کنیم.

سعید قندهاری بیان کرد: تاکید ما این است اگر قرار است تغییری در سیاست دولت و کشور ایجاد شود تنها راه آن رأی دادن بوده و مردم هم نباید با این ابزار قهر کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی مهرعلیزاده در گلستان گفت: یاس و ناامیدی که در جامعه ایجاد شده محصول سیاست‌هایی است که دولت‌های گذشته داشته‌اند و باید این گلایه‌ها شنیده و برای آن راهکاری اندیشید.

وی اضافه کرد: مباحث توسعه همیشه در دوران انتخابات به صورت برجسته مطرح می‌شود ولی زمانی که دولت کار را به دست گیرد -فرقی هم نمی‌کند از کدام گروه و جناح باشد- آن موقع با یکسری مشکلات اساسی و ساختاری مواجه می‌شود که انرژی بسیاری را از دولت می‌گیرد.

قندهاری ادامه داد: باید با برنامه‌ریزی درست بتوانیم مسائل توسعه استان را پیگیری کنیم.

وی عنوان کرد: مهم‌ترین اولویت‌ها محرومیت‌زدایی و فقرزدایی، توسعه مناطق شهری و روستایی و استقرار صنایع از طریق منطقه آزاد است.

خلق حماسه در ۲۸ خرداد مطالبه همگان بوده که به فرد یا گروه خاصی ختم نمی‌شود لذا باید در فرصت باقیمانده با بررسی برنامه‌های نامزدها، فرد اصلح را انتخاب کرد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار