استاد حوزه خواهران:

فاطمه احمدی، شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی برشمرد و حضور در انتخابات را موجب ظهور و بروز دوباره عزم و اقتدار ملی ایرانیان دانست.

شرکت در انتخابات نمایش عزم و اقتدار ملی ایرانیان است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم فاطمه احمدی در نشست علمی بصیرتی با محوریت انتخابات که از سوی مدرسه علمیه عالی الزهرا(س) گرگان بصورت مجازی در سامانه سیما برگزار شد، فراوانی شرکت در انتخابات را نشانه پشتوانه مردمی دانست و گفت: این شرکت موجب تقویت اسلام و مایوس شدن دشمنان خواهد شد.

وی، بر اصل شرکت در انتخابات و نیز شناخت و تشخیص کاندیدای اصلح تاکید کرد و با استناد به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) گفت: «حضور پرشور مردم در انتخابات تاثیر زیادی در قوت و توانایی دولت های منتخب داشته و موجب افزایش آبرو، امنیت و قدرت بازدارندگی کشور می شود».  

استاد حوزه خواهران، بر اساس کلام رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) "برگزاری انتخابات را تاکنون نشان دهنده استواری نظام اسلامی بر رای مردم دانست» و افزود: از آنجایی که هر فردی می تواند در انتخابات شرکت کرده و کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کند و نیز با شرکت در انتخاب درست و اصلح، مسلماً در سرنوشت کشور موثر باشد، شرکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف بشمار می رود.

احمدی، بر لزوم تحقیق دقیق برای شناخت کاندیدای اصلح تاکید کرد و با اشاره به وظیفه همگان در این‌باره گفت: باید علاوه بر شرکت در انتخابات، مشوق خوبی برای دیگران نیز باشیم و با این حضور حمایت خود را از انقلاب، مقام معظم رهبری و انقلاب به اثبات رسانیم.

وی در پایان، نظام اسلامی را مردمی و دینی برشمرد و شرکت در انتخابات را یک تکلیف الهی برشمرد و حضور در انتخابات را موجب ظهور و بروز دوباره عزم و اقتدار ملی ایرانیان  دانست.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار