کارافرین و تولید کننده برتر گلستان:

ابوذر فردوسی با بیان اینکه در این دولت اجنبی پرست در این هشت سال فقط یک برنامه بود و آن نگاه به غرب بود گفت :باید فرمان این کشتی شکست خورده اقتصاد را به دستان یک کاردان بسپاریم.

بخشنامه های دولت ضدتولید و ضدکارگر بود / سامانه هایی درست کردند که جان صنعتگر بالا میاد اما سامانه بالا نمیاد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما،  ابوذر فردوسی تولیدکننده و کارآفرین برتر استان گلستان شامگاه گذشته در اجتماع مردم گرگان در ستاد آیت الله رییسی اظهار داشت : ما تولیدکننده ها و صنعتگران در هشت سال گذشته مشقت ها را با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کردیم.

فردوسی افزود : مشکل اصلی اینست که جنس تفکرات دولت با دغدغه های مردم فرق دارد لذا انتخابات این دوره خیلی تاریخ ساز و حساس است و باید فرمان این کشتی شکست خورده اقتصاد را به دستان یک کاردان بسپاریم.

وی تصریح کرد : در این دولت اجنبی پرست در این هشت سال فقط یک برنامه بود و آن نگاه به غرب بود.

مالک صنایع کاغذی فردوسی ادامه داد :قیل از انتخابات آمریکا برای تخصیص ارز برای خرید ماشین آلات دفتر آقای همتی رفتم ، بعد از کلی بالا و پایین رفتن معاون ارزی وی می گفت منتظر انتخابات امریکا هستند و اگر انتخابات امریکا به نفع ما رقم بخورد ما می توانیم مشکلات را حل کنیم .

فردوسی اضافه کرد : سامانه هایی را برای صنعتگران و تولیدکنندگان درست کردند که جان صنعتگر بالا می آید ولی سامانه بالا نمیاد.

وی گفت : ما در این دولت مدیریت در سایه ، مدیریت و اقتصاد رانتی را تجربه کردیم ، خواستیم در کار ما گشایش ایجاد کنند و برای رفع موانع تولید کمک کنند،  می گفتند ما بیچاره ایم و نمی توانیم ، بخشنامه هایی می دادند که ضد تولید و ضد کارگر بود و این مدل اقتصادی در هیچ ایدئولوژی در دنیا نبود.

فردوسی بیان کرد : تنها بارقه ای که در سالهای گذشته در صنعتگران و تولیدکنندگان بوجود آمد ، حضور آیت الله رییسی در قوه قضاییه بود ، ایشان پای کار صنعتگران بودند و خیلی از مشکلات را حل کردند.

وی افزود : امروز به برکت حضور ایت الله ریُیسی کوچه و خیابان‌ها بوی انقلاب گرفته و مردم اگر چه در این هشت سال زخم خورده شده اند اما با سربلندی در میدان انتخابات حاضر شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار