دبیر ستاد انتخابات گلستان خبر داد

کاظمی گفت: صندوق رای سیار ویژه بیماران کرونایی در استان گلستان با همت هلال احمر راه اندازی می شود.

ایجاد صندوق سیار اخذ رای ویژه بیماران کرونایی در گلستان/ ضرورت استفاده از ماسک و خودکار شخصی در روز اخذ رای

به گزارش گلستان ۲۴؛ محسن کاظمی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: اقلام لازم انتخابات در ستاد انتخابات کشور را در اختیار فرمانداران و بخشداران قرار دادیم و همه تمهیدات لازم از جمله تعرفه، صندوق رای، دستگاه احراز هویت، عوامل اجرایی تعیین شده و عوامل بازرسی و نظارت شوراها نیز مشخص و آموزش لازم را دیدند.

دبیر ستاد انتخابات گلستان ادامه داد: در اپیدمی کرونا نگرانی هایی برای انتخابات وجود داشت که براساس تفاهمی که وزارت کشور با وزیر بهداشت انجام شده تا مسائل بهداشت فردی در شعب اخذ رای در سه مقطع قبل، حین و پس از اخذ رای در نظر گرفته شود.

کاظمی متذکر شد: جانمایی شعب اخذ رای با نظر بازرسان بهداشت انجام شده و اولویت ما در فضای باز است و در محل اخذ رای استفاده از ماسک امر ضروری است و پیش از آغاز رای گیری نیز شعب های اخذ رای گندزدایی می شود.

وی بیان کرد: تلاش خواهیم کرد که تجمع در روز رای گیری اتفاق نیفتد و همچنین بیماران خاص و زمینه ای را به شعب کم تجمع هدایت می کنیم، در روز اخذ رای از رای دهندگان اثر انگشت نمی گیرند و همچنین تاکید به استفاده از خودکار شخصی شده است.

دبیر ستاد انتخابات گلستان تاکید کرد: صندوق رای سیار ویژه بیماران کرونایی در استان گلستان با همت هلال احمر راه اندازی می شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار