مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی سعید جلیلی در گلستان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ جهاد برای تعیین دولتی قدرتمند، برنامه محور و فارغ از رنگ‌بندی جناحی و سیاسی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ جهاد برای تعیین دولت قدرتمند است

به گزارش گلستان ۲۴؛ محمد اسدالله‌پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار داشت: انتخاب فرد اصلح از سوی مردم که با مطالعه برنامه و کارنامه نامزدها به دست می‌آید کشور را صاحب رئیس جمهوری دارای تعهد و تخصص کرده و زمینه ایجاد جهش برای توسعه بیشتر ایران را فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به شرایط حساس ایران در منطقه و جهان افزود: کشور به مدیری احتیاج دارد که با هدف گذاری صحیح ضمن حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، تقویت سیاست خارجی، توسعه شاخص های امنیت و بهبود روابط بین‌المللی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی با اشاره به ضرورت تعیین جایگاه برابر بانوان در مدیریت کشور از نگاه آقای جلیلی اظهار داشت: در دولت سایه برنامه های ویژه ای در حوزه بانوان اجرا می‌شود و تعهد و تخصص به جای توجه به جنسیت ملاک قرار خواهد گرفت.

اسدالله پور به برنامه های جلیلی برای گلستان در صورت پیروزی در انتخابات اشاره کرد و گفت: همبستگی در اقوام و استفاده از ظرفیت نخبگان قومیت های گوناگون برای تصدی مسوولیت ها، احیای کشت پنبه، رونق کشاورزی، شیلات و پرورش ماهیان خاویاری همراه با راه اندازی صنایع تبدیلی، توسعه زیرساخت های ورزش برای شناسایی استعدادهای جدید، احیای واگن سازی در بندرترکمن و توسعه صنعت گردشگری در دستور کار دولت وی برای گلستان قرار دارد.

وی به فعالیت های انتخاباتی جلیلی در گلستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر افزون بر ۳۰ ستاد در شهرهای و مناطق استان راه اندازی شده و برنامه های تبلیغی با تاکید بر استفاده از فضای مجازی و گفت و گوی چهره به چهره در حال انجام است.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری همزمان با ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

از مجموع جمعیت یک میلیون و ۸۶۸ هزار نفری گلستان افزون بر یک میلیون و ۳۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات ۲۸ خرداد هستند.

مشارکت مردم گلستان در آخرین انتخابات برگزار شده در سال ۹۸ برای تعیین نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزون بر ۵۸ درصد بود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار