مسئول فرق و ادیان تبلیغات اسلامی گلستان:

مسئول فرق و ادیان تبلیغات اسلامی گلستان گفت: با رای دادن وظیفه ما تمام نمی شود و باید مطالبه گری از مسئولان را بعد از انتخابات حفظ و در پیشبرد اهداف کشور یاری گر منتخبین باشیم.

روحیه مطالبه‌گری را بعد از انتخابات هم حفظ کنیم

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام سید جواد محمد زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب که انتخابات ثمره تمدن اسلامی است که در آن قرارگرفته ایم اظهار کرد: انتخابات ثمره خون شهدا و مجاهدت بزرگان، علما و اندیشمندان اسلام از زمان صدر اسلام تا کنون است.

محمد زاده انتخابات را مظهر اراده مردم و عرصه بروز وحدت آحاد مردم دانست و افزود: انتخابات می تواند حیات مجددی به جمهوری اسلامی بدهد و مردم با آمدن پای صندوق های رای در سرنوشت خود مشارکت داشته باشند.

وی در توضیح انتظارات از رییس جمهور آینده گفت: رییس جمهور باید اقتصاد و اقتصاد مقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است را در جامعه شکوفا کند و مشکل کارگر، کشاورز و تولید کننده را برطرف و فقر را از جامعه ریشه کن کند.

مسئول فرق و ادیان سازمان تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این مطلب که منتخب مردم کسی باشد که سرمایه های اجتماعی را بالا ببرد و اعتمادآفرینی کند افزود: رییس جمهور باید فرهنگ ناب محمدی را در جامعه ایجاد، احیا و حرکت دهد، همچنین ارزش‌های دینی و اسلامی را ترویج دهد.

وی داشتن سابقه انقلابی، ایمان بالا و اعتقاد به جوانان را از ویژگی‌های فرد اصلح برشمرد و افزود: رییس جمهور باید نگاهش به توانمندی‌های داخل کشور باشد و کلید مشکلات را در کشور خودمان جستجو کند.

محمد زاده با بیان این مطلب که وظیفه ما با رای دادن تمام نمی شود و مطالبه گری را بعد از انتخابات هم حفظ و منتخبین را درپیشبرد اهدافشان یاری کنیم افزود: کسی را برای شوراهای شهر انتخاب کنیم که بتواند شهر را معماری و فرهنگ و اقتصاد شهری را رشد و حرکت دهد.

وی در پایان گفت: دشمنان قسم خورده نظام در تلاش هستند تا انتخابات با مشارکت پایین انجام شود اما مردم ما به حق قانونی خود که شرکت در انتخابات است واقف بوده و انتخاباتی پرشور را رقم خواهند زد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار