رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در گلستان:

رئیس ستاد انتخاباتی آیت ا..رئیسی در استان گلستان گفت: کشور با سیاست بازی و باند بازی آسیب بسیاری زیادی دیده ،اما بیشترین آسیب را گلستان در زمینه های مختلف از دولت فعلی دیده است.

گلستان بیشترین آسیب را از دولت فعلی دیده است

به گزارش خبرنگار گلستان 24، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید علی طاهری ، در نشست صمیمی با انجمن شرکت های ساختمانی و تاسیساتی استان گلستان ، اظهار کرد: کار سیاسی خوب است، اما سیاست بازی خوب نیست، چرا سیاسیت زدگی کشور را به ورطه نابودی و عقب افتادگی سوق می دهد.

وی افزود: مدیرانی که از جنس مردم هستند به دنبال سیاست بازی نیستند و آیت ا.. رئیسی در دوران مدیربت خود در مناصبی چون آستان قدس رضوی و دستگاه قضا این مساله را به وضوح به همه مردم کشور نشان داد.

دکتر طاهری ادامه داد: رئیس جمهوری می تواند خود را انقلابی بداند که مردمی، دلسوز، توانمند و کارآمد باشد  و چنانچه دولتی با این ویژگی سر کار بیاید می تواند برای کشور و مردم مفید باشد.

وی با بیان اینکه آیت ا..رئیسی در این چند روزه مدام مورد تهمت رقبا قرا گرفته هم گفت: خشم این آقایان نشان از آن دارد که چنانچه ایشان بر سر کار بیاید بی شک با همه موارد فساد اداری برخورد جدی خواهد کرد چرا که از همان ابتدای ورود به دستگاه قضا با دستگیری عواملی که مربوط به دستگاه قضائی بودند این مساله را  برای همه روشن کردند که در برخورد با فساد اداری با هیچ مدیر و یا شخصی تعارف ندارند.

دکتر طاهری افزود: در این بین رسانه های بیگانه و معاند مدام به دنبال این هستند که مردم را نسبت به حضور در پای صندوق های رای دلسرد کنند و اگر چه دولت فعلی آسیب های زیادی به وضع اقتصادی  و معیشتی مردم زده است اما نباید باعث شود که هجمه بیگانگان که بخشی از آن ها توسط رقبای آیت ا..رئیسی انجام می شود ، حضور مردم را کم رنگ کند چرا که این افراد دقیقا به دنبال همین مساله و رای آوردن کاندیدای مورد علاقه خود هستند.

وی گفت: قبول داریم که مردم از شرایط فعلی خسته شده اند اما راه چاره در گوش دادن به فریب کاری برخی افراد در داخل و خارج کشور برای  رای ندادن نیست و باید برای نجات کشور و خودمان تصمیم جدی برای حضور در روز رای ریزی داشته باشیم.

دکتر طاهری با اشاره به اینکه مردم از اصل نظام راضی هستند، اما به بی تدبیری مدیران انتقاد دارند ، اظهار کرد: بیگانگان با بهره برداری از انتقاد مردم و نارضایتی آنان از سیستم مدیریتی فعلی به نفع خود استفاده می کنند و این در حالی است که  اگر این سیستم با آمدن رئیس جمهوری مردمی و گذاردن مدیران پاک دست اصلاح شود ، آن موقع از مواضع خود عقب نشیتی می کنند و متوجه می شوند که آنها از نظام اسلامی خسته نیستند بلکه از بی کفایتی مدیران آزرده خاطر شده اند.

وی ادامه داد: باید به مردم هشدار بدهیم که عدم مشارکت ضمن اینکه فایده ای ندارد و مشکلی را هم حل نمی کند ممکن است پشیمانی های بعدی بسیاری به همراه داشته باشد.

دکتر طاهری افزود: فردی که خود به فساد حساس است و با آن با جدیدت برخورد می کند، زیر مجموعه او نیز متوجه هستند که باید کارشان را درست انجام دهند و ازلابی گری پرهیز کنند و این مهم فقط با انتخاب  آیت ا..رئیسی در روز 28 خرداد امکان پذیر است.

وی در رابطه با روابط خارجی هم تاکید کرد که آیت ا..رئیسی هیچ گونه اعتقادی به حذف ندارد و معتقد به ارتباط با همه کشور ها به جز اسرائیل است، اما این ارتباط را منوط به اطاعت غربی ها از خواسته های ملت ایران بخصوص در رفع تحریم ها و خصومت های بین المللی می داند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار