مهر گزارش می دهد؛

شخصیت‌های سیاسی، اجتماعی و مذهبی گلستان به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرده و آن را زمینه‌ساز تحقق توسعه و عدالت اجتماعی دانستند.

بسیج گلستانی‎‌ها برای مشارکت حداکثری/ گروه ها واحزاب به خط شدند

به گزارش گلستان24،دو روز تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا فرصت باقی مانده است؛ روزی که مردم در این رخداد سیاسی بزرگ شرکت کرده تا در خلق حماسه‌ای باشکوه شرکت کنند.

همه اقشار، گروه‌ها، اصناف و طیف‌های مختلف سیاسی گلستان با صدور اطلاعیه و فراخوان‌های گوناگون مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کردند.

معتمدان، ریش سفیدان طوایف و قبایل مختلف گلستان، روحانیون، علما و ائمه جمعه و جماعت شیعه و سنی، دانشجویان و طلاب و دیگر اقشار گلستان با حضور بیانیه‌هایی در فضای مجازی و با نصب بنر مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

آنها در پیام‌های خود تأکید کردند که مشارکت سبب خنثی کردن توطئه دشمنان و کمک به توسعه بیش از پیش کشور شده و می‌تواند با روی کار آمدن دولت کارآمد و انقلابی مشکلات اقتصادی را حل کند.

همچنین شور و نشاط انتخاباتی در بین مردم وجود دارد و آنها بیان می‌کنند که علیرغم مشکلات پای نظام خود ایستاده‌اند.

پرشورتر از قبل می آییم

یک شهروند گرگانی که در حال نگریستن به پوسترهای نامزدهای انتخاباتی بود در مورد حضور خود در پای صندوق رأی به خبرنگار مهر گفت: هرچند جامعه با مشکلات عدیده‌ای روبرو است و تنگناهای اقتصادی زیادی وجود دارد اما ما عاشق کشور خود هستیم و برای تعیین سرنوشت در میدان انتخابات حضور فعالی خواهیم داشت.

بسیج گلستانی‎‌ها برای مشارکت حداکثری/ گروه ها واحزاب به خط شدند

علی اکبر محمدزاده افزود: تلاش می‌کنیم با انتخاب افراد اصلح در ریاست جمهوری و شورای شهر توسعه و پیشرفت بیشتری برای شهر و کشور خود رقم بزنیم.

وی بیان کرد: دشمنان و بدخواهان این کشور همواره مترصد فرصت هستند تا برخی از مشکلات را بزرگ جلوه داده و مردم را از حضور در صحنه‌های مشارکت ناامید کنند.

محمدزاده اضافه کرد: اما مانند سنوات گذشته ما پررنگ‌تر و باشکوه‌تر از قبل در میدان عمل حضور خواهیم یافت زیرا سرنوشت کشورمان برای ما مهم است.

حضور یک وظیفه است

چهره‌های سیاسی و مذهبی گلستان هم بر حضور و مشارکت حداکثری مردم تأکید کردند. نماینده ولی فقیه در گلستان در این خصوص گفت: حضور در انتخابات هم وظیفه ملی و هم وظیفه شرعی و اسلامی است.

انتخاب درست می‌تواند آینده‌ای بهتر را برای شهر و کشور رقم بزند آیت الله سید کاظم نورمفیدی افزود: همه بدانند حضور در انتخابات اظهار نظر در مورد کلیت نظام و استقلال و عزت این کشور است.

نورمفیدی بیان کرد: تمام تلاش دشمن بر این است که شرکت مردم در انتخابات را ضعیف و سست کند و با این کار به دنیا بگوید مردم با این نظام همراه نیستند.

وی اضافه کرد: دشمن همیشه دست به چنین کارهایی می‌زند ما هم در مقابل دشمن می‌گوئیم در صحنه هستیم و در این انتخابات شرکت می‌کنیم.

نورمفیدی گفت: با کمک و یاری خداوند و رأی شما مردم در روز جمعه ۲۸ خرداد تلاش کنیم با شور و شوق یکی از نامزدهای اصلح را که واقعاً توانایی رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی، مسکن، گرانی و غیره را دارد، انتخاب می‌کنیم.

بسیج گلستانی‎‌ها برای مشارکت حداکثری/ گروه ها واحزاب به خط شدند

شرکت نکردن در انتخابات بازی کردن در زمین دشمن است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان هم به خبرنگار مهر گفت: شرکت نکردن در انتخابات بازی کردن در زمین دشمن است، کسانی که دل در گرو محبت اهل بیت دارند، تلاش کنند تا انقلابی را که این همه خون به پای آن ریخته شده، با انتخابی درست، همچنان پایدار نگه دارند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین افزود: یک انتخاب درست می‌تواند آینده‌ای متفاوت را برای کشور رقم بزند.

وی افزود: مردم ایران هم در این شرایط سخت با رفتن به پای صندوق‌های رأی و انتخاب فردی مناسب می‌توانند کشور را به سمت پیشرفت هدایت کنند.

تغییر با حضور ممکن است

نایب رئیس خانه احزاب گلستان هم به خبرنگار مهر گفت: انتخابات یکی از مهم‌ترین رویدادهای جمهوری اسلامی ایران است که در آن مردم سرنوشت خود ر ا رقم می‌زنند.

صاحب حجتی افزود: در شرایط موجود و با توجه به مشکلات پیچیده‌ای که زندگی مردم با آن روبرو شده و با عنایت به بدعهدی‌ها و بدعملی هایی که در چند سال اخیر رقم خورده است و شرایط سخت اقتصادی، انتخابات امسال بُعد جدیدتری به خود گرفته و اهمیت زیادی پیدا کرده است.

حجتی ادامه داد: بنابراین مردم باید امسال با هوشمندی و جدیت بیشتر پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و هر چند که بنگاه‌های خبرپراکنی متعددی با سیاه نمایی مردم را از حضور پای صندوق ناامید می‌کنند و در ذهن مردم جانمایی می‌کنند که شرایط هیچ تغییری نخواهد کرد اما مردم ما هوشیار بوده و می‌دانند اگر تغییر می‌خواهند باید خود آن را رقم بزنند و پای کار بیایند.

بسیج گلستانی‎‌ها برای مشارکت حداکثری/ گروه ها واحزاب به خط شدند

نامه سرگشاده اهل سنت به رهبری

اهل سنت گلستان هم که در صحنه‌های مختلف همواره پای کار هستند بر لزوم مشارکت حداکثری تأکید کردند.

در همین راستا ۲۰۰ نفر از ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مدرسان حوزه‌های علمیه اهل سنت استان گلستان در نامه‌ای سرگشاده به رهبر معظم انقلاب، بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب، ولایت‌فقیه و آرمان‌های امام (ره) اعلام و از همه مردم به ویژه اهل سنت برای شرکت در انتخابات دعوت کردند.

در بخشی از این نامه است: «اکنون که انقلاب شکوهمند اسلامی با ورود به گام دوم به مرحله خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی در پی فراهم آوردن زمینه تحقق حکومت جهانی اسلام است، استکبار جهانی و ظالمان و ستمکاران با تمامی ابزار و امکانات خود اعم از خیال خام تفرقه بین مذاهب اسلامی و القای حس ناامیدی در میدان تلاش می‌کنند تا جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را گرفته و مانع این حرکت تحول‌آفرین باشند لذا آنچه وظیفه همگانی است حضور گسترده پای صندوق‌های رأی است که هم شتاب بخش حرکت نورانی انقلاب اسلامی و هم بازدارنده استکبار و عوامل مزدوران است.»

سایر گروه‌ها از قبیل بازاریان و اصناف، ورزشکاران، جامعه فرهنگیان و نامزدهای انتخاباتی و رؤسای ستادهای آنها و غیره هم مشارکت را امری لازم برای کشور برشمردند و از همه برای حضور دعوت کردند.

بی شک تحول و توسعه و تغییر در شرایط زندگی با انتخاب فرد اصلح در انتخابات پیش رو ممکن است لذا در شرایطی که جامعه نیازمند تزریق خون تازه ای در بدنه اجرایی کشور بوده، این مشارکت حداکثری مردم است که می‌تواند به تحقق این امر کمک کند و ریل گذاری کشور در سال‌های آینده را در مسیر درستی قرار دهد.

انتهای پیام/مهر

ارسال نظر

آخرین اخبار