مدیر حج و زیارت گلستان خبر داد

میرقاسم پور از آغاز توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش ۹۰ میلیون ریال در شهرستان گنبد کاووس در قالب رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

توزیع ۳۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه از سوی حج و زیارت گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ سیدعلی میرقاسم پور به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: با توجه به آسیب دیدن برخی از کسب و کارها و بروز مشکلات اقتصادی برای بخشی از هموطنان در پی شیوع ویروس کرونا و همچنین فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب و تأکیدات رئیس سازمان حج و زیارت مبنی بر کمک مومنانه، کارگزاران زیارتی استان با لبیک به فرمان مقتدای خویش اقدام به برگزاری مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه در شهرستان گنبد کاووس کردند.

مدیر حج و زیارت گلستان افزود: در مرحله چهارم رزمایش کمک های مومنانه که به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته حج برگزار شد، تعداد 30 بسته معیشتی شامل؛ برنج، مرغ، روغن، ماکارونی، رب، چای، مایع ظرفشویی و غیره هر بسته به ارزش 300 هزار تومان، تهیه و بین نیازمندان شهرستان گنبد کاووس توزیع شد.

وی ضمن درخواست از مردم برای رعایت توصیه های بهداشتی و قدردانی از زحمات شبانه روزی کادر درمان، گفت: کارگزاران زیارتی و مرکز نیکوکاری حج و زیارت استان گلستان خدمت به مردم را وظیفه خود می دانند و تا ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا در کنار مردم خواهند بود.

میرقاسم پور یادآور شد: از ابتدای سال جاری 4 رزمایش از سوی حج و زیارت گلستان برگزار شد که در رزمایش اول 72 بسته به ارزش 25 میلیون تومان و در رزمایش دوم 200 بسته به ارزش 50 میلیون تومان و در رزمایش سوم 300 بسته به ارزش 120 میلیون تومان به نیازمندان استان اهدا شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار