نماینده مردم تهران :

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت فعلی با بی تدبیر ی و بی برنامگی در حوزه اقتصادی و بین المللی فرصت سوزی کرد.

دولت فعلی فقط فرصت سوزی کرد

به گزارش خبرنگار گلستان 24، الیاس نادران در دانشگاه آزاد گرگان گفت: این دولت برای توسعه فقط به برجام چشم دوخته بود و  حمایت دولت های غربی و این در حالی است که اگر به جای وقت گذراندن برای دولت هایی که سر حرفشان نیستند به اقتصاد داخل کشور و حمایت از تولید کنندگان می پرداخت، بی شک امروز مردم با چنین وضعیت اقتصادی روبرو نبودند.

وی افزود: حل مساله مرغ ، تخم مرغ ، گوشت و دیگر اقلام خوراکی که در کشور  تولید می شود چه ربطی به تحریم ها دارد که با رها کردن بازار و گرانی افسار گسیخته اقلام خوراکی مردم را به ستوه درآورد و حالا نسبت به انتخابات دلسرد شده اند.

نادران گفت: اگر چه بی مهری های زیادی در این 8 سال به مردم و کشور شده است، اما باید مردم هوشیار باشند که عدم حضور در پای صندوق های رای ترفند دیگری است تا باز بار مشکلات بیشتری در دولت آینده بر سر مردم آوار شود.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه نارضایتی از وضعیت اصلاح طلبان در داخل خود آنان نیز تردید به وجود آورده است، اظهار کرد: همه به وضوح دیدیم که روزنامه های اصلاح طلب حمایت خود را از شخص آیت ا..رئیسی و حمایت از وی اعلام کردند و این نشان از آن دارد که این افراد موضع خود را تغییر داده اند.

وی افزود: آیت ا..رئیسی از جمله افرادی است که اعتقاد به کنار هم بودن گرایش های سیاسی مختلف دارند و چنانچه به عنوان رئیس دولت سیزدهم بر سر کار بیایند بی شک بیشتر به سلامت و کارآمدی افراد برای گماردن در مناصب مختلف  توجه می کنند، نه اینکه از کدام طیف هستند.

نادران ادامه داد: در آستانه گام دوم انقلاب آیت ا..رئیسی معتقد به حضور نیروهای جوان و متخصص در بخش های مختلف مدیریتی هستند و مهم ترین مساله برای ایشان برخورد با فساد های اداری است.

وی گفت: نباید اجازه بدهیم که برخی با  شایعه پراکنی مسیر کشور را تغییر دهند و چنانچه مردم در روز رای ریزی پای صندوق های رای حاضر نشوند باید خود را برای گذراندن مشکلات بیشتر در 4 یا 8 سال آینده آماده کنند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار