از فعالیت های انتخاباتی در آخرین روز تبلیغات تا تاکید بر وجود زیرساخت‌های اولیه راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون از جمله اخبار مهم چهارشنبه بیست و ششم خرداد ماه در گلستان بود.

از فعالیت های انتخاباتی در آخرین روز تبلیغات تا تاکید بر وجود زیرساخت‌های اولیه راه‌اندازی منطقه آزاد اینچه برون

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: روحانی با وعده‌هایی که در انتخاب داد قرار بود تا کل کشور را گلستان کند اما با انتخاب نیروهای ناکارآمد، غیرمتخصص و غیرمتعهد مردم را ناامید کرد و این مردم برای پایان عمر دولت لحظه‌شماری می‌کنند.

استاندار گلستان با اشاره به فراهم بودن زیرساخت های منطقه آزاد اینچه برون، گفت: این منطقه اقتصاد گلستان را متحول می کند.

مردم استان گلستان در آستانه فرارسیدن ۲۸ خردادماه، خود را برای حضوری پرشور و حدکثری در پای صندوق‌های رأی آماده می‌کنند.

امام جمعه اهل‌سنت آق‌قلا گفت: اهل‌سنت ایران اسلامی به‌ویژه استان گلستان وفادار به نظام و انقلاب اسلامی بوده و هستند و در انتخابات پیش‌ِرو نیز حضوری حداکثری پای صندوق‌های رأی خواهند داشت و به فرد اصلح رأی خواهند داد.

رئیس ستادهای مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در گلستان گفت: امروز اقتصاد و معیشت مردم و اقتدار ما دچار خدشه شده است و هر آنچه در میدان به دست آوردیم در ۸ سال اخیر در دیپلماسی از دست دادیم.

نماینده مردم گلستان در خبرگان رهبری ضمن دعوت از مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم در انتخاب خود دقت کنند و به فردی رأی دهند که بیش از دیگران دلسوز مردم بوده و گوش به فرمان ولی و امام جامعه باشد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در گلستان از حضور اعضای ستاد آقای زاکانی در ستاد انتخاباتی آیت‌الله رئیسی در استان خبر داد.

وزیر کار در دولت نهم با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی سرآمد همه کسانی است که در انتخابات نامزد شده‌اند، گفت: در گذشته عدم همگرایی و واگرایی بین ارکان نظام مشکلاتی به وجود آورد اما رئیسی ظرفیت دارد این همگرایی را ایجاد کند.

رئیس ستادهای مردمی شورای وحدت آیت‌الله رئیسی در گلستان با بیان اینکه مردم به مدیر دارای کارنامه موفق، سالم و پاکدست رأی دهند، گفت: رئیسی در برخورد با فساد و دانه درشت‌ها قاطعیت و صلابت لازم را دارد.

معاون امور توسعه و مدیریت منابع بنیاد مستضعفان گفت: جریان ناکارآمد داخل کشور بیکار ننشسته و می‌خواهد از فراموشی مردم استفاده کند؛ مردم باید بدانند چه کسانی در بورس جیب آنها را خالی کرده‌اند.

نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها و ائمه جمعه کشور از مردم ایران اسلامی برای مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان "هیچ ایرانیِ وطن‌پرستی نیست که به استقلال و عزت این کشور تمایل نداشته باشد" گفت: دشمن همه تلاش خود را می‌کند تا انتخابات را تضعیف و سست کند و به دنیا بگوید مردم با نظام اسلامی همراه نیستند.

سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: مردم در این هشت سال دردهای زیادی کشیدند و امروز برای علاج درد مزمن خود به دنبال روی کار آمدن دولت کارآمد رئیسی هستند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن ابراز خرسندی از وحدت ایجاد شده در بین همه اقوام در روزهای اخیر برای روی کارآمدن دولت آقای رئیسی گفت: امروز یک وحدت واقعی بین همه اقوام، مذاهب و اقشار مختلف در کشور به وجود آمده که تلاش می‌کنند تا دولت آقای رئیسی پای کار آید.

مسوول شورای هماهنگی ستادهای مردمی بانوان حجت‌الاسلام سیدابراهیم رییسی در گلستان با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری در انتخابات ۲۸ خرداد گفت که شرکت در این رویداد مهم سیاسی برای تعیین رییس جمهور دولت سیزدهم و ترغیب و تشویق مردم برای حضور در پای صندوق رای، تکلیف و مسوولیتی همگانی است.

حق شناس گفت: یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در استان واجد الشرایط رای دادن هستند که از این میزان ۳۲ هزار نفر برای اولین بار رای می دهند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار