رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان:

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان با اشاره به اینکه مهمترین رقیب روحانی عملکرد چهار ساله دولت‎اش است، گفت: روحانی باید پاسخگوی عملکرد چهار ساله خود باشد.

روحانی باید پاسخگوی عملکرد 4 ساله خود باشد/ موضوعات اقتصادی دغدغه مردم است

به گزارش گلستان 24؛ حجت‎الاسلام سید علی طاهری امروز در گفت‎وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: عملکرد دولت یازدهم نتوانسته مطالبات عمومی را پاسخگو باشد بنابراین آقای روحانی در دفاع از عملکرد این دولت آزمون سختی در پیش دارد.

وی ضمن تقدیر از رسانه ملی در پخش مناظره‎های تلویزیونی تصریح کرد: پخش زنده مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری بهترین برنامه تبلیغات انتخاباتی است که با استقبال مردم مواجه شد چراکه آنها را در انتخاب اصلح کمک می‎کند.

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: شیوه‎ مناظره‎های انتخابات همانند سال 1392 برنامه‎ریزی شده است و نامزدهای انتخابات در یک زمان مساوی موضوعات خود را مطرح می‎کنند برنامه‎های رقبای خود را می‎شنوند و به نقد برنامه‎های یکدیگر می‎پردازند.

طاهری اظهار کرد: جمعه پیش‎رو که مناظره دوم پخش می‎شود شاید موضوعات اشتغال، بیکاری، اقتصاد مقاومتی جزو سوالات باشد در این مناظره قطعا آقای روحانی کار سختی پیش رو خواهد داشت و باید پاسخگوی عملکرد چهار ساله خود و عملکرد دولت یازدهم باشد.

وی با اشاره به اینکه جهانگیری به عنوان نامزد انتخاباتی نقش دفاعی و پوششی برای آقای روحانی دارند، گفت: در مناظره بعدی نامزدهای انتخابات وارد فضای نقد می‎شوند و موضوعات به صورت چالشی‎تری خواهد بود دولت شاید توپ را به زمین برجام بیندازد و عملکرد خود را همچنان با برجام بسنجد.

*رئیس دولت یازدهم باید به آنچه که درباره برجام وعده کرده پاسخگو باشد

رئیس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گلستان افزود: در برجام شرایطی فراهم بود که عده‎ای یک‎طرفه به تمجید آن بپردازند اما از آنجایی که برجام نتوانسته رونق اقتصادی موردنظر را به دنبال داشته باشد و جیب و سفره مردم آن را حس نکرده است لذا رئیس دولت یازدهم باید به آنچه که درباره برجام وعده کرده پاسخگو باشد.

طاهری با بیان اینکه مردم دوست دارند ماحصل برجام را بدانند، ابراز کرد: همه می‎خواهیم بدانیم در قبال عقب‎نشینی که در برجام صورت گرفت چه چیزی عاید مردم و کشور شد آمار و ارقام روی کاغذ نمی‎تواند فضای واقعی و حقیقی را کتمان کند.

وی گفت: بیشترین دغدغه مردم در موضوعات اقتصادی نهفته است لذا مناظره دوم چالشی‎تر خواهد بود پرداختن به موضوع اقتصادی، در انتخاب گزینه نهایی مردم بسیار تعیین‌کننده است شاید بیش از 70 درصد مردم تصمیم نهایی خود را بگیرند.

طاهری با اشاره به اینکه نامزدهای جبهه مردمی در مناظره نخست خوب ظاهر شدند، گفت: آنهایی که مناظره چالشی و تهاجمی را دوست داشتند آقای قالیباف را مدنظر قرار دادند مناظره آقای رئیسی هم برای بسیاری از مردم منطقی‎تر به نظر رسید.

انتهای پیام/ فارس

ارسال نظر

آخرین اخبار