مدیرکل میراث فرهنگی گلستان:

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی گلستان گفت: تا ابتدای سال ۱۳۹۹ فقط چهار فروشگاه مجازی صنایع‌دستی در گلستان فعال بود ولی این تعداد هم اکنون به ۱۲ فروشگاه رسیده است.

۱۲ فروشگاه مجازی صنایع دستی در گلستان فعال است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر، احمد تجری شامگاه چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی تجارت الکترونیک محصولات صنایع‌دستی استان گلستان اظهارکرد: تقویت تجارت الکترونیک یکی از نیازها و الزامات امروز فروش و ارائه خدمات در حوزه صنایع‌دستی گلستان است و تقویت آن ورود و همت هنرمندان و فعالان فروش مجازی استان را می‌طلبد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: کارگروهی متشکل از فعالان حوزه تجارت الکترونیک و هنرمندان فعال در فضای مجازی برای پیشبرد و تقویت تجارت الکترونیک صنایع‌دستی استان گلستان تشکیل خواهد شد.

وی بیان کرد: تا ابتدای سال ۱۳۹۹ فقط چهار فروشگاه مجازی صنایع‌دستی در استان داشتیم که فعالیت پررنگی نداشتند ولی این تعداد از ابتدای سال گذشته تاکنون به ۱۲ فروشگاه مجازی رسیده است.

تجری ادامه داد: علاوه بر این تعداد فروشگاه مجازی حدود ۷۰ هنرمند صنایع‌دستی به‌صورت مستقیم به عرضه تولیدات در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: اگر فعالان گردشگری و صنایع‌دستی به حوزه عرضه الکترونیکی تولیدات خود ورود نکنند و خود را با این فضا تطبیق ندهد بازار بزرگی را از دست داده و حتی برای فروش محصولات دچار مشکل خواهند شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار