فرمانده انتظامی استان گلستان:

فاضل دادگر به حضور حماسی مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: نیروی انتظامی از حماسه سیاسی مردم صیانت می کند.

​نیروی انتظامی از حماسه سیاسی مردم صیانت می کند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از شبستان از گرگان، «عبدالرضا فاضل دادگر» صبح امروز  (پنجشنبه 27 خرداد) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به نوعی سایبری ترین و خاص ترین انتخابات را در پیش رو داریم که دشمنان قسم خورده نظام ما سعی بر دلسرد کردن مردم و نه به انتخابات دارند.

فرمانده انتظامی استان گلستان ادامه داد: مردم ما هرجا که نیاز بوده پا به میدان انقلاب اسلامی گذاشتند و از جهموری اسلامی دفاع کردند، این ملت روزهای سخت دفاع مقدس و تحریم ها را سپری کردند و قطعا همانطور که در تشییع پیکر پاک شهید سلیمانی حماسه رقم زدند در انتخابات نیز اینگونه عمل خواهند کرد.

فاضل دادگر بابیان اینکه امنیت انتخابات برعهده نیروی انتظامی نهاده شده است، افزود: این ماموریت یکی از اصلی ترین و سخت ترین ماموریت های ما در سال 1400 است و باید بر اساس دستورالعمل نظم و اجرای انتخابات در قبل، حین و بعد از انتخابات نقش آفرینی کنیم.

وی گفت: با همت همکاران ما امنیت مثال زدنی خواهیم داشت، ماموریت های نیروی انتظامی از زمان استعلام ها و ثبت صلاحیت ها نقش آفرینی می کند و در طول فعال شدن ستاد انتخاباتی و تبلیغات نیز همکاران ما برای حفظ امنیت تلاش می کنند و در پایان انتخابات و روز انتخابات نیز بروظایف محوله عمل می کند.

این مقام مسئول متذکر شد: میزان صندوق های رای امسال با توجه به شرایط کرونا افزایش یافته و این مهم وظایف ما را دوچندان کرده و تلاش خواهیم کرد از حماسه سیاسی مردم دفاع کنیم.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار