مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان ؛

حجت الاسلام رعایتی گفت: غرب تمام تلاش خود را گذاشته تا ایران را ضعیف کند، گام دوم انقلاب همه تبلیغ می کنند که نیایند اما لیله القدر سیاسی انقلاب انتخابات است و امیدواریم در این لیله القدر بهترین و اصلح ترین گزینه برای مردم مقدر شود.

انتخابات لیله القدر انقلاب اسلامی است

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت الاسلام جعفر رعایتی صبح امروز در نشست روشنگرانه نهادهای حوزوی گلستان اظهار کرد: چهل و دو سال از عمر انقلاب گذشته و در طول این مدت تمام دنیا هر سیستمی داشته بکار گرفته تا کشور ما را تضعیف کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان خاطرنشان کرد: وقتی سفارت آمریکا را در کشور انقلابی ها به سخیر در آوردند نخست وزیر ایران  و کابینه اش در اعتراض به این رفتار و قدرت آمریکایی ها استعفا دادند اما امام راحل فرمود آمریکا هیچ غلط نمی تواند کند.

وی افزود: در جریان هشت سال جنگ تحمیلی تمام توان خود را گذاشتند تا کشور را ضعیف کنند اما در حال حاضر کشور ما در گام دوم خود قرار دارد.

حجت الاسلام رعایتی با اشاره به تهدیدهای آمریکایی ها بهمن سال 98 تصریح کرد: مقام معظم رهبری به ما اطمینان بخشید که دشمنان هیچ غلطی نمی توانند کنند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان در خصوص جنگ اخیر غزه نیز ابراز کرد: فلسطینی ها در این جنگ از موشک های نقطه زن استفاده کردند و گنبد آهنین نیز نتوانست کاری انجام دهد و در آخر نیز نتوانستند قدرت خود را به رخ استکبار بکشانند.

وی با بیان اینکه دشمنان نمی خواهند تا مردم پای صندوق های رای بیایند، اظهار کرد: دشمنان می خواهند مردم ایران پای صندوق نیایند تا ادعا داشته باشند که حاکمیت به خوبی عمل نکرده است.

حجت الاسلام رعایتی عنوان کرد: باید بگوییم بزرگان حوزه علمیه گلستان هستند تا مردم حضور حداکثری داشته باشند ممکن است در این بین مردم با اشخاص قهر کرده باشند اما با صندق قهر نکرده اند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: غرب تمام تلاش خود را گذاشته تا ایران را ضعیف کند، گام دوم انقلاب همه تبلیغ می کنند که نیایند اما لیله القدر سیاسی انقلاب انتخابات است و امیدواریم در این لیله القدر بهترین و اصلح ترین گزینه برای مردم مقدر شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار