تازه‌ترین خبر‌ها از انتخابات شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را در این بسته خبری مشاهده کنید.


ازثبت ۴۸ تخلف نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا در فضای مجازی تا برگزاری همایش ناظران انتخابات شورا‌های اسلامی در علی آباد کتول

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، در بسته امروز سه شنبه ۲۶ خرداد خبر‌های انتخاباتی شورا‌های شهر و روستا‌های استان گلستان را می‌خوانید.

رقابت ۲۵۰ نامزد شورا در کردکوی

فرماندار کردکوی از رقابت ۲۵۱ نامزد شورا‌های شهر و روستا برای کسب ۳۴ کرسی در این شهرستان خبر داد.

ابراهیم قدمنان گفت: نامزد‌های انتخابات شورای اسلامی شهر در کردکوی ۳۳ نفر هستند که برای کسب ۵ کرسی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

او افزود: در روستا‌های کردکوی هم ۲۱۸ نامزد برای کسب ۲۹ کرسی در انتخابات شورای اسلامی روستا‌ها با یکدیگر رقابت می‌کنند.

فرماندار کردکوی گفت: در شهرستان کردکوی ۹ روستا شورای ۵ نفره و ۲۰ روستا شورای ۳ نفره دارند.

ثبت ۴۸ تخلف در فضای مجازی

سرهنگ پرسا رئیس پلیس فتا گلستان  گفت: با رصد انجام شده درفضای مجازی استان ۴۸ مورد  تبلیغات زود هنگام را از سوی نامزد‌های شورا‌های شهر و روستا شاهد بودیم.

او افزود: برای اینکه لطمه‌ای به شور انتخاباتی ایجاد نشود با تماس تلفنی و تذکرات لازم  این تبلیغات سریعا حذف شد.

برخورد قانونی با مصادیق غیر مجاز انتخاباتی در بندرگز

فرماندار بندرگز گفت: کمیته امحاء با جدیت و مطابق قانون باید با مصادیق غیر مجاز تبلیغات با هماهنگی کمیته حقوقی برخورد کند.

حسین احمدی افزود: از اولین اقدامات قانونی که باید از طرف نامزد‌ها انجام میگرفت معرفی ستاد تبلیغاتی خود به فرمانداری بود که متاسفانه برخی از نامزد‌ها این کار را انجام نداده اند که تخلف محسوب می‌شود.

برگزاری همایش ناظران انتخابات شورا‌های اسلامی در علی آباد کتول

مجتبی جمالی فرماندار و رئیس ستاد انتابات شهرستان علی آباد کتول در همایش ناظران هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر روستا شهرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی پس از قرن‌ها نظام پادشاهی و سلطنتی در ایران بر مبنای حضور مردم و قوانین اسلامی روی کار آمد.

او افزود: برگزاری انتخابات متعدد در این ۴۲ سال، نمایانگر تاکید بر نقش مردم و جمهوریت نظام و تکرار نمایش قدرت و اجرای دموکراسی در عرصه جهانی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار