معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: ثبت نام پذیرش در مقطع تکمیلی در استان گلستان رشد ۵۰ درصدی و در مقطع عالی رشد ۶/۶ درصدی داشته است.


رشد ۵۶/۶ درصدی مقطع عالی و تکمیلی در حوزه علمیه خواهران استان گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از حوزه از گرگان، خانم زهرا جمالیزاده اعلام کرد: ثبت نام پذیرش در مقطع تکمیلی در استان گلستان رشد ۵۰ درصدی و در مقطع عالی رشد ۶/۶ درصدی داشته است.

وی با یادآوری این نکته که در سال گذشته استان گلستان در مقطع سطح چهار ۲۰ نفر و در مقطع سطح سه ۷۵ نفر پذیرش داشته است، افزود: اما در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با وجود شرایط کرونایی، در سطح چهار ۳۰ نفر و سطح سه ۸۰ نفر برای تحصیل در مقاطع تکمیلی ثبت نام نمودند و از داوطلبین سطح سه تعداد ۴۱ نفر با توجه به ممتازبودن از معافیت در آزمون برخوردار گردیدند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان، با بیان اینکه مهلت ثبت نام مقطع عمومی تا سه شنبه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۰تمدید شده است، درخصوص زمان برگزاری آزمون نیز گفت: آزمون ورودی در مقطع عمومی روز جمعه ۲۵ تیرماه ۱۴۰۰ و در مقاطع تکمیلی و بازپذیری روز جمعه ۴ تیرماه ۱۴۰۰ برگزار می شود.

جمالیزاده بیان کرد: در همین راستا و به‌منظور تقویت علمی و ایجاد آمادگی بیشتر متقاضیان شرکت در آزمون های ورودی سطوح سه و چهار و نیز دسترسی آسان به منابع آزمون و ایجاد بستری مناسب جهت مباحثه، تعامل و همکاری داوطلبان و برنامه‌ریزی تحصیلی اقدام به برگزاری دوره تمهیدیه نموده است.

وی افزود: مدیریت زمان در فرصت باقی مانده از اهمیت بسیاری برخوردار است، در این راستا، دو گروه با محوریت برگزاری این دوره، مقطع سطح چهار با ۲۸ نفر عضو و مقطع سطح سه با ۷۰ نفر عضو ایجاد شد.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان در پایان اظهار امیدواری کرد که ان‌شاءالله با تلاش و مجاهدت، مصداق آیه شریفه ۱۱ سوره مجادله شویم که «یَرْفَعِ اللَّهُ الَّذینَ آمَنُوا مِنْکُمْ وَ الَّذینَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجاتٍ وَ اللَّهُ بِما تَعْمَلُونَ خَبیرٌ؛ خداوند کسانی را که ایمان آورده اند و کسانی را که علم به آنان داده شده درجات عظیمی می‌بخشید و خداوند به آنچه انجام می دهید آگاه است».

 

ارسال نظر

آخرین اخبار