معاون آموزش حوزه علمیه خواهران استان گلستان اعلام کرد: ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران در شهرستان گرگان برگزار شد.

ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از «حوزه» از گرگان، «خانم زهرا جمالیزاده» با اعلام این خبر بیان کرد: به منظور ارزیابی متقاضیان تدریس در مدارس علمیه خواهران برای سال تحصیلی ۴۰۰-۹۹، جلسه ارزیابی متقاضیان تدریس، با حضور اساتید ارزیاب حجت الاسلام مجتبی ارشاد و حجت الاسلام مهدی ناطقی، در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان گلستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: جذب اساتید به صورت سالانه انجام می شود و مدیران مدارس با توجه به برنامه آموزشی دو نیمسال تحصیلی، اساتید مورد نیاز خود را شناسایی و در قالب متقاضیان تدریس معرفی می کند.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان با بیان این که این ارزیابی به مدت چهار روز به طول انجامید، گفت: ارزیابی متقاضیان از روز شنبه ۲۱ تیر آغاز شد و در روز سه شنبه ۲۴ تیر به پایان خواهد رسید که در این راستا، ۲۶ نفر آمادگی خود را برای تدریس در مقطع سطح ۲ در حوزه علمیه خواهران اعلام کردند.

جمالیزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان تدریس، در گرایش فقه و اصول، عقاید و کلام، ادبیات عرب، فلسفه و منطق، تاریخ، اخلاق، زن در اسلام و ... مورد ارزیابی قرار گرفتند.

وی گفت: جلسه ارزیابی متقاضیان در دو بخش علمی و مهارتی انجام پذیرفت و متقاضیان تدریس ضمن ارزیابی علمی، به تدریس آزمایشی سرفصل های تعیین شده نیز پرداختند تا علاوه بر سطح علمی، میزان تسلط بر متن و موضوع، فن بیان، مهارت های تدریسی، نحوه ارتباط با مخاطب آنان مشخص شود.

معاون آموزش حوزه علمیه خواهران گلستان ۲۵/۵/۹۹ را زمان نهایی اعلام پذیرفته شدگان اعلام کرد که در سامانه اساتید قابل مشاهده است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار