با اعلام دفتر مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی و کتابخوانی؛

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به علت درخواست شهرهای مختلف کشور مهلت ارسال مستندات برای انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تا 25 تیر ماه سال جاری تمدید شد.


هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران تا 25 تیر ماه تمدید

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، ستاد هماهنگی شهرها و روستای دوستدار کتاب معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فراخوان  هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران را  در بهمن ماه 1399 اعلام کرد.

با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به علت درخواست شهرهای مختلف کشور و ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های سراسر کشور و با مصوبه شورای برنامه ریزی هفتمین دوره انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران،مهلت ارسال مستندات و آثار برای شرکت در هفتمین دوره این برنامه، تا پایان روز 25 تیر ماه سال جاری تمدید شد.

شهرهای متقاضی شرکت در این برنامه  باید مدارک لازم را تا پایان وقت اداری روز 25 تیر ماه ماه ۱۴۰۰از طریق پست به دبیرخانه مرکزی انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران به نشانی: تهران، خیابان شهید مطهری، خیابان فجر (جم سابق)، شماره۷، ساختمان فجر، طبقه۵، کد پستی ۱۵۸۹۷۴۳۱۱۱ ارسال کنند و یا ضمن تکمیل فرم شرکت در هفتمین برنامه انتخاب و معرفی پایتخت کتاب ایران در سایت شبکه ترویج کتابخوانی ایران نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

یادآوری می شود تاکنون تاکنون اهواز، نیشابور، بوشهر، کاشان، یزد و شیراز از سال ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۹، پایتخت های کتاب ایران بوده‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار