مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری جشنواره آیات، گفت: فراخوان رشته‌های مختلف آن مردادماه اعلام خواهد شد.

اعلام فراخوان جشنواره قرآنی آیات در مردادماه

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، اصغر امیرنیا، مدیرکل دفتر تبلیغ و ترویج معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با ایکنا،‌ گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا بسیاری از فعالیت‌ها به صورت مجازی برنامه‌ریزی و اجرا شده و مقرر شده تا دیگر فعالیت‌ها نیز به سمت مجازی شدن سوق داده شود.

وی در مورد وضعیت جشنواره قرآنی آیات که هر ساله به همت معاونت برگزار می‌شد، افزود: طرح‌ها و برنامه‌هایی که قرار است در قالب این جشنواره اجرا شود به استان‌ها ارائه شده تا در صورت مهیا شدن شرایط شاهد برگزاری بخش‌های مختلف جشنواره باشیم.

امیرنیا در مورد برگزاری این جشنواره به صورت مجازی اظهار کرد: این موضوع بستگی به اعلام ستاد مرکزی مقابله با ویروس کرونا دارد، در هر دو صورت برنامه و سناریو برای برگزاری جشنواره در زمان مقرر را تعریف کرده‌ایم و منتظر اعلام وضعیت از سوی ستاد مقابله با ویروس کرونا هستیم.

وی با تأکید بر اینکه برخی از رشته‌های جشنواره آیات امکان برگزاری به صورت مجازی را دارد، ‌بیان کرد: در هر صورت امیدواریم تا شرایط فراهم شود و شاهد برگزاری این جشنواره باشیم. فراخوان آن هنوز اعلام نشده و به احتمال زیاد در مردادماه سال جاری، شاهد اعلام رشته‌ها و جزئیات جشنواره باشیم. جزئیاتی از قبیل تعداد رشته‌ها بستگی به میزان بودجه‌ در نظر گرفته شده دارد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار