رئیس کل دادگستری گلستان خبر داد

رئیس کل دادگستری گلستان اسامی هفت محکوم اقتصادی را که رای آنان در دادگاه قطعی شد اعلام کرد.

اعلام اسامی هفت محکوم اقتصادی در گلستان

به گزارش خبرنگار گلستان 24، هادی هاشمیان در نشست خبری امروز  که به مناسبت هقته قوه قضائیه برگزار شد،  با اشاره به این که بر اساس قانون، جرایم اقتصادی که رای آنها قطعی شده باید به مردم اطلاع رسانی شود اظهار کرد: در نخستین پرونده  فرهاد کمی فرزند خلیل، با جرم خرید ۹ هزار و ۵۰۰ کیلوگرم مرغ و ارائه پنج فقره چک مسروقه به سه سال حبس و ۲۰۲ میلیون تومان جریمه نقدی و رد مال محکوم شد.

هاشمیان بیان کرد: محمد راشکی فرزند عباس، به دلیل کلاهبرداری از طریق ثبت صوری گندم به مبلغ ۲۵۲ میلیون تومان، به ۱۸ ماه حبس و ۲۵۲ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد که رأی آن هم قطعی شده است.

رئیس کل دادگستری گلستان اضافه کرد: دلاور لکزایی و علی اصغر صدوقی به جرم مشارکت در کلاهبرداری از طریق فروش آثار عتیقه به دو سال حبس تعزیری ، جزای نقدی معادل ۲۴ هزار دلار، ۳۱۰ سکه و ۱۰۰ میلیارد ریال رد مال محکوم شدند.

وی گفت: همچنین کلاهبرداری رایانه‌ای امیر اسماعیلی به مبلغ ۱۹۰ میلیارد ریال قطعی شده که وی به پنج سال حبس تعزیری محکوم شد.

هاشمیان ادامه داد: حمید ذوالفقاری به دلیل کلاهبرداری به مبلغ پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال از شکات مختلف به ۱۰ سال و ۶ ماه حبس و رد مال و جزای نقدی محکوم شد.

وی بیان کرد: همچنین علی اکبر طاهری به دلیل مباشرت در اخلال نظام اقتصادی از طریق وصول وجوه کلان به صورت سپرده پیش فروخته خودرو، به سه سال حبس، رد مال به مبلغ چهار میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان و دو برابر هم جزای نقدی محکوم شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: رای همه این محکومان در دادگاه تجدیدنظر قطعی شده است .

بر اساس تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی اسامی افرادی که فساد مالی محکومیت‌های آنها بیش از ۱۰۰میلیون تومان باشد منتشر می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار