در پایان انتخابات هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال دوم سه نماینده از استان گلستان توانستند در هیئت رییسه کمیسیون ها جای بگیرند.

سه نماینده گلستان در جمع هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سال دوم فعالیت‌شان مشخص شد. 

بر همین اساس اعضای هیات رئیسه کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات و فناوری، انرژی، امور داخلی کشور و شوراها، فرهنگی، اجتماعی، تدوین آیین نامه داخلی، اقتصادی، برنامه و بودجه و محاسبات، امنیت ملی و سیاست خارجی، کشاورزی و منابع طبیعی و محیط زیست، صنایع و معادن، بهداشت و درمان، عمران مشخص شده که در بین آن ها سه نماینده از استان گلستان در جمع هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی قرار گرفتند.

بر اساس انتخاب نمایندگان حاضر در کمیسیون بهداشت و درمان رضا آریانپور از حوزه انتخابیه شرق گلستان به عنوان دبیر دوم این کمیسیون تخصصی در سال دوم فعالیت خواهد کرد.

در کمیسیون عمران نیز عبدالجلال ایری از حوزه انتخابیه غرب گلستان با رای نمایندگان به عنوان سخنگوی این کمیسیون در سال دوم مجلس شورای اسلامی فعالیت خواهد کرد.

در انتخابات کمیسیون فرهنگی مجلس نیز غلامرضا منتظری از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا به عنوان نایب رییس این کمیسیون در سال دوم انتخاب شد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار