از افتتاح بیمارستان در مراوه تپه تا محکومیت ۱۶ میلیاردی قاچاقچیان چوب و زغال از جمله اخبار مهم سه شنبه دوم تیرماه در گلستان بود.

از افتتاح بیمارستان در مراوه تپه تا محکومیت ۱۶ میلیاردی قاچاقچیان چوب و زغال

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، در روز ولادت امام رضا (ع) بیمارستان 64 تختخوابی مراوه‌تپه با حضور وزیر بهداشت و درمان و رئیس بنیاد مستضعفان افتتاح شد.

آیت الله نورمفیدی  در دیدار با شورای قضایی استان گفت: قاضی تمام هم و غمش باید احقاق حق باشد که حق را پیدا کند و به سمت و سوی دیگر نرود.

مدیرکل بازرسی استان گلستان با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با فساد سر و صدا نمی‌کنیم تا زمانی که خروجی کار مشخص شود، گفت: نظارت بر معاملات دولتی از حیف و میل ۹۱۰ میلیارد تومان جلوگیری کرد.

همزمان با فرارسیدن ۱۱ ذی‌القعده سالروز ولادت پربرکت امام مهربانی‌ها، حضرت امام رضا (ع) حمل و نقل درون‌شهری گرگان به صورت رایگان انجام شد. در این طرح بیش از ۱۰۰ راننده تاکسی درون‌شهری به صورت داوطلبانه مسافران را به صورت صلواتی جابه‌جا کردند.

 امیرشاهی به باغ روس ها در گرگان اشاره کرد و گفت: این باغ در بیش از سه هکتار است و بخشی از آن موقوفه و بخش مالک خصوصی دارد و در بخش املاک دو کشور در حال بررسی قرار دارد و امیدواریم درسال جاری بتوانیم این پرونده را مختومه کنیم.

همزمان با ولادت امام رضا (علیه السلام) خدام رضوی به همت کانون فرهنگی هنری مسجد اباعبدالله الحسین (علیه السلام) گرگان حضور یافتند و به اجرای برنامه پرداختند.

فتاح گفت: ساخت بیمارستان مراوه تپه با هدف محرومیت زدایی اجرا شد و ۷۰ هزار نفر از مردم این خطه از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان از ایجاد دو هزار شغل توسط تشکل های دینی خبرداد و گفت: مشارکت حداکثری و انتخاب مردم، ناشی از امید به تحول در کشور بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: در ایام شیوع کرونا ۱۳۰ میلیارد تومان تجهیزات اعم از اکسیژن ساز، سی تی اسکن، تانک اکسیژن و غیره برای بیمارستان های گلستان تهیه شده است.

رئیس اداره پنبه و دانه های روغنی جهاد کشاورزی گلستان از آغاز برداشت چغندرقند در استان خبرداد و گفت: پیش بینی می شود بیش از ۲۰۰ هزار تن چغندر قند در گلستان برداشت شود.

یزدی از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از یکم تا چهارم تیر با حضور ۴۶ شرکت کننده در دو هزار و ٢٠٠ متربع غرفه خبر داد.

 استاندار گلستان گفت: در حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت در استان در حال ساخت است.

وزیر بهداشت و درمان گفت: تا پایان دولت ۱۴ هزار تخت عادی به تخت‌های بیمارستان‌های کشور اضافه می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار