محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای شرکت در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه گلستان و بازدید و بهره‌برداری از چند طرح عمرانی عصر امروز چهارشنبه وارد این استان شد و در فرودگاه گرگان مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان قرار گرفت.

معاون رییس جمهوری وارد گلستان شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، شرکت در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه گلستان و دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در این استان برنامه های امروز نوبخت در گلستان است.

بازدید از روند ساخت مخزن سد نرماب و آخرین وضعیت جابجایی روستای جنگلده بالا در مینودشت، شرکت در مراسم بهره برداری از ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس، بهره برداری از مسکن محرومان و مسکن ویژه روستایی در آق قلا و افتتاح مرکز نوآوری دانشگاه علوم پزشکی و منابع طبیعی، بهره برداری از مدرسه ۱۶ کلاسه شفقت گرگان و افتتاح چند طرح در سایت پرورش میگوی گمیشان، برنامه های روز پنجشنبه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در سفر به گلستان است.

استان گلستان با یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف در شمال کشور قرار دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار