از تاکید برآبگیری سد نرماب تا پایان تیر تا عملیات اجرایی ۴ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در گمیشان از جمله اخبار مهم پنج شنبه سوم تیرماه در گلستان بود.

از تاکید برآبگیری سد نرماب تا پایان تیر تا عملیات اجرایی ۴ مزرعه پرورش ماهیان خاویاری در گمیشان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، عملیات اجرایی چهار مزرعه پرورش ماهیان خاویاری با حضور معاون رئیس جمهور در گمیشان آغاز شد.

مجتمع نوآوری دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در مساحتی بالغ بر ۳ هزار و ۷۰۰ مترمربع امروز با حضور دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه افتتاح شد.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت: با وزش باد نسبتاً شدید شاهد خیزش گرد و خاک و پدیده ریزگرد در مناطق شرقی و شمالی گلستان خواهیم بود.

مدرسه ۱۶ کلاسه حضرت ام البنین(س) و کارخانه نوآوری در گرگان افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: در طرح نوسازی و بهسازی خانه های فرسوده روستایی تاکنون ۸۴ هزار واحد مسکونی در گلستان مقاوم سازی شده است.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه از آبگیری اولیه سد نرماب تا اواخر تیرماه خبرداد و گفت: تاکنون برای این سد هزار میلیارد تومان هزینه شده است.

فتاح گفت: ساخت بیمارستان مراوه تپه با هدف محرومیت زدایی اجرا شد و ۷۰ هزار نفر از مردم این خطه از خدمات درمانی آن بهره مند می شوند.

ساختمان پزشکی قانونی گنبدکاووس با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح شد.

رئیس اتاق بازرگانی گرگان گفت: پدیده اضمحلال سود در تورم و به دنبال آن کاهش قدرت خرید، پدیده ای بوده که در چند سال گذشته تمام صنعت کشور را تحت تاثیر قرار داده است.

جانشین سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در حال حاضر ۴۳ هزار گروه جهادی آماده به کار در کشور وجود دارد و تمام آنها برای کمک به مردم در حوادث و اتفاقات گوناگون آمادگی کامل دارند.

یزدی از برگزاری نوزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان از یکم تا چهارم تیر با حضور ۴۶ شرکت کننده در دو هزار و ٢٠٠ متربع غرفه خبر داد.

استاندار گلستان گفت: در حاضر ۲ هزار و ۲۰۰ تخت در استان در حال ساخت است.

وزیر بهداشت و درمان گفت: تا پایان دولت ۱۴ هزار تخت عادی به تخت‌های بیمارستان‌های کشور اضافه می‌شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار