فرمانده انتظامی شهرستان آق قلا گفت: عاملان تیراندازی در آق قلا توسط پلیس دستگیر شدند.

تیراندازی تعدادی ارازل اوباش در مراسم عروسی

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار داشت: بخشی از مطالبات مردم نسبت به دستگاه قضایی به سبب آشنا نبودن به قوانین است که دستگاه قضایی باید با کمک رسانه‌ها در آگاهی بخشی به مردم بیشتر تلاش نماید زیرا در پیشگیری از جرائم نیز موثر است.

وی با اشاره به انتخاب حجت الاسلام رییسی به‌عنوان رییس قوه مجریه، گفت: این انتخاب هرگز به معنی ایجاد خلا در برخورد و مبارزه با فساد نیست زیرا رییس جمهور منتخب باحضور در قوه مجریه که ریشه برخی فسادها در آن است، این ریشه را خشک خواهد کرد ضمن اینکه رییس بعدی قوه قضاییه که در روزهای آینده ازسوی مقام معظم رهبری معرفی خواهد شد بدون تردید رویه رییس قبلی را در مبارزه با فساد ادامه خواهد داد.

حجت الاسلام ابراهیمی فر با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای واقعه هفت تیر ۱۳۶۰ بالاخص شهید بهشتی اضافه کرد: این شهید بزرگوار مبدا انجام کارهای تشکیلاتی در انقلاب اسلامی بود و با رویه خود اقدامات قابل توجهی در انقلاب و دستگاه قضایی انجام داد.

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین با تبریک فرا رسیدن هفته مبارزه با موادمخدر (چهار تا ۱۰ تیر) و گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار و ۷۰۰ شهید راه مبارزه با موادمخدر در کشور، اعتیاد را از مهمترین دغدغه‌های جامعه و خانواده‌ها دانست و گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه، آگاهی بخشی به افراد بالاخص نسل جوان و برخورد قاطع با سوداگران این مواد افیونی می تواند در رفع دغدغه افراد و خانواده‌ها موثر باشد.

وی همچنین با قدردانی از مشارکت پرشور مردم در انتخابات ۲۸ خرداد امسال و انتخاب نامزد اصلح، گفت: حضور گسترده مردم در این رخداد مهم سیاسی نشانگر بلوغ سیاسی و بصیرت آنها بود و نشان داد که مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی علی رغم تبلیغات منفی دشمنان و بدخواهان انقلاب همچنان به انقلاب و آرمان‌های آن پایبند هستند.

حجت الاسلام ابراهیمی فر بابیان اینکه مشارکت حدود ۵۰ درصدی مردم ایران اسلامی در انتخابات ۲۸ خرداد نسبت به میزان مشارکت آنها در دوره قبل ریاست جمهوری کمتر بوده و نوعی آسیب محسوب می‌شود، افزود: تبلیغات منفی و جنگ روانی دشمنان و بدخواهان، بیماری کرونا، عملکرد ضعیف مسوولان در هشت سال گذشته و برخی سیاه نمایی‌ها نسبت به شورای نگهبان از عوامل کاهش مشارکت مردم در انتخابات بود.

وی، کاهش حضور مردم در انتخابات را به منزله روی گرداندن آنها از انقلاب و اسلام ندانست و ابراز امیدواری کرد که با روی کار آمدن دولت جدید و توجه بیشتر به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اعتماد و امید به آینده دوباره به مردم برگردانده شود.

امام جمعه موقت گنبدکاووس همچنین از منتخبان شورای اسلامی این شهر خواست تا نسبت به تحقق شعارهای انتخاباتی، رعایت عدالت در توسعه شهری و توجه به شایسته سالاری در انتخاب افرادی که درحوزه اختیارات شوراها است، تلاش نمایند.

گنبدکاووس با افزون بر ۳۷۳ هزار نفر جمعیت، دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار