فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: مردم با حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی، دشمنان را ناامید کنند.

 فرمانده سپاه استان گلستان: مردم با مشارکت حداکثری دشمنان را ناامید کنند+فیلم

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از گرگان، سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز در شعبه مدرسه شیخ فضل‌الله نوری گرگان حضور یافت و آرای خود را به صندوق انداخت.

وی پس از آن در جمع خبرنگاران با قدردانی از حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: به علت حضور گسترده و شور و شعور مردم در انتخابات امروز خدا را شکر می‌کنیم.

فرمانده سپاه نینوای استان با اشاره به حضور گسترده مردم افزود: نزدیک به 2 ساعت برای رأی دادن در صف هستیم و امیدواریم امروز همه مردم در انتخابات شرکت کنند و سرنوشت‌مان را با دستان خودمان رقم بزنیم.

وی گفت: امروز دشمن در حال افول و نابودی بوده و ناامید است و با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ناامیدتر می‌شود.

سردار ملک شاهکوهی بیان داشت: دشمنان این انقلاب از صفحه روزگار محو خواهند شد و دوستان انقلاب که چشم آنان به ملت ایران است، از این حضور پرشکوه شاد خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای استان هم اظهار داشت: اولین انتخابات در گام دوم انقلاب است که مردم برای رسیدن به پیشرفت و اهداف خود، فردی که اجرا کننده امورات کشور است را انتخابات کنند. مردم باید مدیری با لیاقت و کسی که هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود، انتخاب کنند. مردم ما بصیر هستند و هر وقت احساس کردند و نیاز دیدند در صحنه باشند حضورشان پر شور خواهد بود.

حجت‌الاسلام جعفر رعایتی گفت: جمعیت عظیم و صف‌های طولانی در همین ساعات ابتدایی شروع رای گیری را مشاهده می‌کنید که به قول مقام معظم رهبری امروز روز آزمون بزرگ ملت ایران است.

وی افزود: مردم ما برای اینکه آرامش و امنیت داشته باشند قطعا امور اجرایی کشور را به دست یک شخص باکفایت خواهند داد و با حضور گسترده خود در همین آغاز رای گیری آمده‌اند بگویند ما آمده‌ایم به میدان و سهم خود را ادا کردیم و ان‌شاالله رئیس جمهور منتخب هم خواهد آمد و اهداف انقلاب را به پیش خواهد برد و سفره مردم را گسترده‌تر و عزت مردم را افزون‌تر خواهد کرد.

سرهنگ پاسدار وحید فخرالدین، فرمانده سپاه گرگان هم بیان داشت: از صبح که سرکشی از صندوق‌های رای را داشتیم مردم بسیار پرشور صف کشیدند. یکبار دیگر با حضور حداکثری و انتخاب اصلح مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهیم زد و با هر رأی، انتقام خون شهید سلیمانی را خواهیم گرفت.

لینک مشاهده فیلم

ارسال نظر

آخرین اخبار