استاندار گلستان گفت: مبنای قیمت آجر در استان با توجه به هزینه‌ها یک‌هزار و ۳۵۷ تومان است و باید مورد رعایت قرار گیرد.

قیمت آجر در گلستان ۱۳۵۷ تومان/ مصرف روزانه ۳ هزار تن سیمان در گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در نهمین جلسه ستاد تنظیم بازار و دومین جلسه کارگروه گندم، آرد و نان استان با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های استان اظهار کرد: مصرف روزانه گلستان ۳ هزار تن سیمان است که قریب به ۵۰ درصد آن توسط کارخانه سیمان پیوند تولید می‌شود و البته ما در گلستان مشکل تولید و توزیع سیمان نداریم.

وی تصریح کرد: با توجه به قطعی برق واحدهای بانک‌ها موظف هستند تسهیلات لازم را به واحدهای تولیدی برای تهیه دیزل ژنراتور ارائه کنند.

حق‌شناس افزود: مبنای قیمت آجر در استان با توجه به هزینه‌ها یک‌هزار و ۳۵۷ تومان است و باید مورد رعایت قرار گیرد.

استاندار گلستان گفت: تمام واحد‌های دخیل در زنجیره کالای مرغ مکلف به تعیین نقش خود و ثبت خرید و فروش در سامانه جامع تجارت هستند.

حق‌شناس یادآور شد: هدف از اجرای این برنامه، شفاف‌سازی وضعیت مرغ از تولید تا مصرف، جلوگیری از سوءاستفاده سودجویان و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان است.

وی تاکید کرد: براساس هماهنگی صورت گرفته با دکتر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در راستای رفع مشکلات سیب‌زمینی‌کاران گلستانی مقرر شد تسهیل‌گری لازم برای خرید این محصول توسط سازمان تعاون روستایی صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه حسین طلوعیان مدیرکل صمت استان گزارشی از آخرین اقدامات کارگروه ارائه کرد و پیرامون آن تبادل نظر صورت گرفت.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار