نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس:

نماینده مردم آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: در بحث راه متاسفانه در اعتبارات سال ۱۴۰۰ کمترین اعتبار به استان گلستان اختصاص یافته است.

کمترین اعتبارات راه سازی به گلستان اختصاص یافت

به گزارش خبرنگار گلستان 24، غلامعلی کوهساری عصر امروز  در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان گلستان که با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، اظهار کرد: گرگان دو مرکز استان در کشور است که از آب های سطحی برای تامین آب شرب استفاده نمی کند و آزادشهر نیز در این بخش با مشکل رو به رو است.

وی به ضرورت آبگیری سدنرماب اشاره کرد و گفت: ایستگاه پمپاژ و خط انتقال آن هنوز مشخص نیست که کی به بهره برداری می رسد.

کوهساری به کمیته سازگاری با کم آبی و محدودیت کشت برنج در استان تاکید کرد و گفت: 21 میلیارد تومان در سال گذشته کشاورزان ما به این واسطه جریمه شدند و باید کشت جایگزین و دیگر مسائل براساس نظر این کمیته مشخص می کرد.

وی با بیان اینکه با تخصیص مناسب اعتبارات امیدواریم مشکلات استان گلستان در بخش آب برطرف شود، گفت: میزان تولید برق استان در نیروگاه علی آبادکتول با میزان مصرف استان همخوانی ندارد.

این مقام مسئول بابیان اینکه در بحث راه متاسفانه در اعتبارات سال 1400 کمترین اعتبار به استان گلستان اختصاص یافته است، افزود: 32 میلیارد تومان کل اعتباراتی است که برای راه های روستایی استان در نظر گرفته شده است و این در حالی است که راه روستای زلزله زده ویرو نیاز به چهار میلیارد تومان اعتبار دارد.

کوهساری ابراز داشت: امیدواریم بحث منطقه آزاد اینچه برون در دولت آینده نیز پیگیری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار