با رأی نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا منتظری به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی معرفی شد

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از تسنیم از  گرگان، با رأی نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا منتظری به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان انتخاب شد. پیش از این غلامرضا کوهساری، نماینده مردم آزادشهر و رامیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دبیری مجمع نمایندگان استان را برعهده داشت.

منتظری در روزهای گذشته نیز با رأی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شده بود. وی نمایندگی مردم گرگان و آق قلا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برعهده دارد.

دبیر مجمع نمایندگان استان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان هم افزایی خوبی برای پیگیری مسائل و مشکلات استان دارند و نگاه جزیره‌ای به موضوعات کلان استان ندارند.

وی افزود: هرچند نمایندگان، مسائل و مطالبات حوزه انتخابیه خود را هم به صورت مجزا و با جدیت پیگیری می‌کنند اما در موضوعات اساسی استان، همواره در یک صف و جبهه قرار داریم تا بتوانیم گره‌ای از مشکلات مردم استان را باز کنیم.

منتظری ابراز امیدواری کرد: با همراهی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، از ظرفیت نمایندگان مجلس برای حل مسائل مربوط به استان استفاده بیشتری شود.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار