رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان؛

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت: اگر تاریخ انقلاب اسلامی و خیانت‌ها و جنایت‌های منافقان و دشمنان برای مردم تبیین نشود ممکن است جریان ضد انقلاب و لیبرال‌ها آن را تحریف کنند.

خیانت‌ها و جنایت‌های دشمنان برای مردم بازگو شود

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما، حجت‌الاسلام احمدرضا احمدی عصر امروز در نشست خبری در خصوص برنامه‌های ستاد حقوق بشر اظهار کرد: همانگونه که فرزندان و کودکان ما از همان طفولیت با امام حسین (ع) و عاشورا آشنا می‌شوند باید آنان را از حوادث انقلاب اسلامی هم آگاه کنیم. اصحاب رسانه مانند منبر دیروز مسئولیت بیان تاریخ انقلاب اسلامی را بر دوش دارند و با توجه به شرایط شیوع کرونا که نمی‌توانیم اجتماعات گذشته را برگزار کنیم، رسالت رسانه‌ها سخت‌تر و سنگین‌تر خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به خیانت‌های جریان لیبرال و منافقان به ملت و انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر عاشورا برای مسلمانان بیان و تبیین نشود ممکن است جریان روشنفکری عقل مذهبی نسل ها را به سرقت ببرد، جریان لیبرالیستی و ضد انقلاب هم ممکن است نسل نوباه آینده را بدزدند و آن را دچار تحریف کنند.

وی با اشاره به سالروز 7 تیر و انفجار دفتر نخست وزیری گفت: تاریخ انقلاب اسلامی چندان در مدارس گفته نمی شود، در دانشگاه‌ها هم کمرنگ است بنابراین نباید تعجب کنیم که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند.

حجت‌الاسلام احمدی بیان کرد: اصحاب رسانه باید نسبت به بیان تاریخ فجایع و رویدادهای مختلف از جمله 7 تیر در انقلاب اسلامی بپردازد تا نسل نو از این وقایع مطلع شود و درس بگیرد.

ارسال نظر

آخرین اخبار