مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد

حجت الاسلام سلیمانی فرد گفت: طرح نشاط معنوی به منظور تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ۱۵ بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

اجرای طرح نشاط معنوی در ۱۵ بقعه متبرکه گلستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: طرح نشاط معنوی به منظور تامین اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در 15 بقعه متبرکه استان گلستان برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان ادامه داد: با تفاهم نامه اوقاف و امور خیریه استان گلستان و فنی و حرفه ای تلاش می کنیم کلاس مهارتی را در قسمت خواهران و برادران در اجرای این طرح برگزار کنیم.

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: هماهنگی لازم با برخی از دستگاه های اجرایی نیز صورت گرفته تا از ظرفیت دیگر دستگاه ها در اجرای طرح نشاط معنوی به کارگیری شود.

وی یادآور شد: با اجرای هوشمندانه طرح نشاط معنوی اداره کل اوقاف و امور خیریه درصدد است که با تامین اوقات فراغت جوانان و نوجوانان زمینه پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فراهم کند.

این مقام مسئول با بیان اینکه طرح نشاط معنوی به صورت حضوری و مجازی تدارک دیده شده است، افزود:  در این طرح علاوه بر توانمندسازی نوجوانان و جوانان به کادرسازی و تربیت نیروها برای بقاع متبرکه و مرکز افق امامزادگان نیز توجه شده است.

حجت الاسلام سلیمانی فرد افزود: این طرح از 10 تیر تا 14 مرداد به مدت 34 روز در نظر گرفته شده است و در کلاس های حضوری به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام می شود.

وی افزود: با بهره گیری از اساتید مجرب در طرح نشاط معنوی همچنین به موضوع آموزش قرآن کریم، احکام، شناخت مهارت های دهگانه زندگی، مدیریت هیجان و کنترل خشم، ارتباط موثر و آموزش های خطاطی، گلدوزی، کار با ابزار و غیره در نظر گرفته شده است.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه گلستان به برگزاری کلاس ها در دو بخش خواهران و برادران اشاره کرد و افزود: در قسمت مهارت پسران دوره های آموزشی تاسیسات ساختمانی، تعویض لوازم برقی، نجاری، طرح سیاه قلم و نویسندگی و معماری و بحث آموزش رایانه و غیره اهتمام می شود.

 

 

ارسال نظر

آخرین اخبار