از وضعیت هشدار کرونایی در گلستان تا روند رو به رشد صادرات گلستان به قزاقستان از جمله اخبار مهم سه شنبه هشتم تیرماه در گلستان بود.


از وضعیت هشدار کرونایی در گلستان تا روند رو به رشد صادرات گلستان به قزاقستان

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از گلستان ما،طلوعیان گفت: صادرات استان گلستان به قزاقستان در چند ماه گذشته رشد خوبی داشته و می تواند این کشور به عنوان مقصد تجارت با گلستان در نظر گرفت.

مدیرکل بیمه سلامت استان گلستان از تحت پوشش قرار گرفتن یک‌هزار و ۲۰۰ نفر در این استان خبر داد.

کارشناس اهدای عضو و پیوند دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در گلستان ۲۲ هزار نفر در سامانه اهدای عضو ثبت نام کرده و کارت دارند.

اهدای عضو شهروند کردکویی جان دو بیمار را نجات داد.

خشکسالی و کم آبی، استمرار حیات بسیاری از جانورانی که در زیستگاه های گلستان زندگی می کنند را به مخاطره انداخته و مدیران در تلاش هستند تا با راهکارهایی خسارت این رخداد جوی را کاهش دهند.

تیم فوتبال ساحلی ملوان بندرگز که در پایان فصل ۹۸ با قرار گرفتن در انتهال جدول رده‌بندی از لیگ برتر سقوط کرده بود بار دیگر عزم خود را برای رسیدن به سطح اول این رشته جزم کرده و با گردهم آوردن بازیکنان شاخص بومی و جوان می‌خواهد به جمع برترین تیم‌های ساحلی کشور بازگردد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: ساخت ۱۸ یادمان شهدای دفاع مقدس استان در مرحله تدوین، تامین مقدمات اولیه، ساخت و تکمیل است.

مجری گیاهان دارویی جهاد کشاورزی گلستان با بیان این که برداشت سیاهدانه در استان پایان یافته است، گفت: بیش از ۹۰۰ تن سیاهدانه از هزار و ۲۰۰ هکتار از مزارع گلستان برداشت شد.

مدیرعامل موسسه مهر آفرینان جوان گلستان نخستین تشکل مردم نهاد این استان در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی معتقد است که برای درمان آسیب‌دیدگان اعتیاد باید به دو مقوله حرفه‌آموزی و اشتغال این قشر در دوران درمان و پس از آن توجه شود.

سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان با بیان اینکه هواداران پشتوانه بزرگی برای تیم هستند، گفت: بازیکنانی می‌خواهم که قلب‌شان برای تیم بتپد.

سرکنسول جمهوری قزاقستان در استان گلستان گفت: روابط ایران و قزاقستان در سطح بالایی قرار دارد و ما به دنبال دوستی بیشتر دو ملت هستیم.

فرمانده انتظامی علی آبادکتول از تلاش پلیس و تیم های امدادی برای یافتن پیرمرد ۷۵ ساله در جنگل کبودوال خبر داد. 

معاون پیشگیری بهزیستی گلستان از فعالیت ۳۹ کمپ ترک اعتیاد در استان خبر داد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار