معاون علوم پزشکی گلستان:

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تحویل گلستان شده و حدود هفت هزار نفر واکسینه شده اند.

۷۰۰۰ گلستانی واکسن کرونا دریافت کرده اند

به گزارش گلستان ۲۴؛ به نقل از مهر ناهید جعفری شامگاه شنبه در گفتگوی خبری اظهار کرد: از ابتدای اپیدمی کرونا همواره این بحث بود که هر تحرک جمعیت و ازدحامی می تواند زمینه ساز سرایت بیماری باشد.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران در استان افزود: بدیهی بود که شلوغی بازار شب عید، افزایش تعداد بیماران را به همراه داشته باشد و مسافرانی که به استان وارد شده و کسانی که به دیگر استان ها سفر کردند در گسترش بیماری نقش داشته و روند صعودی دور از انتظار نبود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گلستان بیان کرد: متاسفانه باید پیش‌بینی کنیم که انتهای هفته جاری و ابتدای هفته آتی تعداد بیماران در استان رشد چشمگیری خواهد یافت مگر اینکه هم اکنون همه اراده کنیم و تمام رفت و آمدها متوقف و افراد مشکوک قرنطینه شوند و با این کار می تواند جلوی پیشرفت کرونا را گرفت به شرطی که همه بپذیرند و احساس مسئولیت داشته باشد.

جعفری اضافه کرد: تاکنون هفت هزار و ۵۰۰ دوز واکسن تحویل استان شده و حدود هفت هزار دوز تزریق شده است که ۸۰ درصد آن به کادر درمان بوده و بقیه به سالمندان، بیماران خاص و گروه‌های دیگر جامعه بوده که هر کدام به نسبتی واکسینه شده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار